50 Reacties
2 jaar geleden
Alle kindjes die al over zijn naar een groter bed, welk bed hebben jullie gekocht? En hebben jullie een peuterbed gekocht of een eenpersoonsbed?
Mijn meisje wordt eind november 2 jaar en ligt prima in haar ledikantje. Doordat ze eind volgende maand een zusje krijgt en ze dan van kamer moet verhuizen, willen we haar toch overdoen naar een nieuw bed. Ze is nog echt te klein voor een eenpersoonsbed, dus gaan we een peuterbed voor haar kopen. Iemand tips?
2 jaar geleden
Reactie op Eval89
Alle kindjes die al over zijn naar een groter bed, welk bed hebben jullie g ...
Precies om deze reden hebben wij Pelle ook naar het peuterbed om gelegd. Ik vind zelf ook dat hij echt nog te klein is voor een 1 persoonbed, dus ook hier een peuterbed gekozen. Ik had eerst mijn oog laten vallen op een peuterbed van petit Amélie maar na redelijk veel recenties gelezen te hebben dat dit niet een hele goede kwaliteit is besloten om verder te kijken. Toen viel mijn oog op peuterbed Tim van Rockwood. Deze vond ik wel erg prijzig. Nog geen week later kwam er 3 straten bij mij vandaan een op marktplaats te staan. Deze lekker gepoetst geschilderd. Super blij mee het is een heel stevig bedje en Pelle kan er goed zelf in en uit klimmen.
2 jaar geleden
Ben ik de enige mama hier die denk, mijn kind is echt nog helemaal niet klaar voor een ander bed?🙈 pas verhuisd en dus een nieuwe kamer, maar gewoon nog in het ledikant
2 jaar geleden
Reactie op Marielleolthof
Ben ik de enige mama hier die denk, mijn kind is echt nog helemaal niet kla ...
Ik heb dat ook hoor! Ledikant is voor mijn gevoel echt nog groot genoeg. Als alles goed gaat, wordt ze in april volgend jaar grote zus, dus tegen die tijd misschien over naar en groter bed. Ik ben zo bang dat ze anders steeds uit bed klimt om te gaan spelen
2 jaar geleden
Heb ik ook! Ook is hij voor mijn gevoel nog heel erg gesteld om zijn kleine hoekjes. Daar kruipt hij nog steeds heel graag in. In maart komt er een broertje of zusje. Ik wacht dus nog even..
2 jaar geleden
Nee hoor, hier voorlopig nog gewoon in ledikant met slaapzak. Ze zwemt het hele bed door en vind haar nog veel te klein voor een groot bed. ( Ze is ook een kleine meid voor haar leeftijd )