12 Reacties

één jaar geleden

Ja dit heb ik ook met mijn dochter 🙋‍♀️. Geen idee of het iets 'normaals' is. Komt overigens niet altijd voor maar soms moet ze er wel van overgeven en soms niet.

één jaar geleden

Dit heeft mijn dochter ook altijd, ik sta ook echt als automatisch piloot ready in de nacht voor als ik haar opeens hoor huilen en dan ren ik naar de wasbak want ik weet dat het weer fout gaat.. 🤧

één jaar geleden

Hier ook weleens als ze hysterisch aan het huilen is, dan begint ze te kokhalzen en komt het er idd uit. Ik maak me iig geen zorgen omdat het echt komt omdat ze te hysterisch aan het doen is en zich te druk maakt. Als ze al moet spugen bij een lichte snik zou ik wel even de huisarts bellen, maar anders gewoon een emmertje in de buurt houden. 🙈

één jaar geleden

Nee, dit heeft mijn dochter nog nooit gehad. Om welke reden is ze dan zo hysterisch? Het lijkt mij niet goed dat ze zomaar moet overgeven terwijl ze niet ziek is! Misschien toch even de doktersassistente bellen of je hier wat mee moet

één jaar geleden

Reactie op Boterbloem4321

Nee, dit heeft mijn dochter nog nooit gehad. Om welke reden is ze dan zo hy ...
Ik hou het zeker in de gaten, merk dat dit vooral voorkomt na het avondeten aangezien ze vanmorgen ook een huilbui had omdat ze was gevallen en het toen niet gebeurde. Gister was ze echt hysterisch dat ze zeep in haar oogjes had, en mij niet liet helpen met het weg halen. Hierdoor duurde het huilen een stuk langer en begon het overgeven, vanavond daar in tegen huilde ze heel kort en kwam er na het kokhalzen wat spuug uit.

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit vooral wanneer hij verkouden is en dan huilt. Ik vermoed dat hij het slijm dan niet goed genoeg weg krijgt in combinatie met hoesten en dan kokhalst hij ook. Zonder verkoudheid heeft hij er gelukkig geen last van maar ik herken het dus wel deels.

één jaar geleden

Ik had het er een keer met mijn huisarts over. De maagkleppen van kleine kindjes/baby’s zijn wat flexibeler zeg maar. Hebben ze minder onder controle als dat wij hebben.

één jaar geleden

Dit hebben wij ook. Kan vanuit huilen/ hoesten komen. Onze zoon spuugt sowieso behoorlijk vaak. We zijn gestopt te achterhalen waar het vandaan komt. Een gevoelige maag noemen we het maar. Soms denken we hij is moe, dan wagenziek, dan te veel gegeten etc. Hij heeft er geen last van, geeft geen kik. Dus we maken het schoon en spelen weer door. Hopelijk zal het met het ouder worden afnemen (als in beter aanvoelen wat hij nodig heeft of eroverheen groeien).

één jaar geleden

Heeft mijn zoontje al eigenlijk zolang als ik me kan herinneren! In alle hysterie komt er wat omhoog. Heeft bij mij eigenlijk nooit echt tot zorgen geleid. Hij lijkt er verder geen last van te hebben en heeft volgens mij een duidelijke oorzaak, in zijn ademhaling op dat moment…

één jaar geleden

Ik had dit als kind. Dan had ik door het huilen zoveel slijm in mijn keel dat ik er van moest spugen. Als mijn ouders mij af en toe een slokje water gaven tijdens her huilen hoefde ik niet te spugen. Misschien heb je hier iets aan.

3 maanden geleden

Hi! Ik kwam toevallig bij dit topic, omdat ik Google aan het afzoeken ben. Hier ook een meisje (net 1), die ook spuugt als ze heel erg overstuur is. Is het bij jullie kindjes al over of is dit iets wat blijft?

3 maanden geleden

Reactie op lisanne1994.

Hi! Ik kwam toevallig bij dit topic, omdat ik Google aan het afzoeken ben. ...
Het is hier over, heb het nog niet weer meegemaakt met haar