7 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben een groter ledikant en dat is om te bouwen naar een peuterbed. Nu al een bed waar ze zelf in en uit kunnen lijkt me echt wel aan de vroege kant, maar dat is jullie keuze ntl

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Wij hebben een groter ledikant en dat is om te bouwen naar een peuterbed. N ...
Jaa zo iets is ook wel wat idd, die kan je uitschuiven toch?!

2 jaar geleden

Onze dochter wordt woensdag 1jr en in maart komt nr 2. Wij hebben ervoor gekozen om een tweede volledige babykamer te kopen via marktplaats. De 1e babykamer hebben we ook via marktplaats gekocht. Nu hebben we 2 hele mooie voor samen maar 350euro. Ik heb een tijdje terug rond gevraagd in onze vriendenkring wanneer ze naar een groter bedje gaan. Maar meestal liggen ze tot 2/2,5jr wel in een ledikant, vertelde iedereen ons. Sommigen kozen ervoor om voor een ledikant te kopen, waarbij 1 zijkant kan zakken en ze zo kunnen wennen aan 'geen rand'. Maar iedereen zal daar wel zijn eigen voorkeur in hebben. Onze dochter kan nog niet in een gewoon bedje. Ze gaat haar hele ledikantje rond en ligt vooral tegen de zijkanten aan.

2 jaar geleden

Hallo, Onze oudste dochter is net drie en slaapt nog in een ledikant. Die krijgt binnenkort een peuter bed. 1 jaar vindt ik erg vroeg, ik zie mijn zoon van 1 jaar nog niet in een groot bed. Maar wellicht kun je een bed doen met opstaande randen, je kunt ook losse rekjes er voor kopen. Dan weet je zeker dat ze niet kunnen vallen.

2 jaar geleden

Reactie op Mama Van Twee2

Hallo, Onze oudste dochter is net drie en slaapt nog in een ledikant. Die ...
Bedankt voor de tip, ik zou eens goed rond informeren en kijken bij wat winkels zodat we zelf t bedje kunnen zien. 👌❤️

2 jaar geleden

Reactie op Denisejarno

Jaa zo iets is ook wel wat idd, die kan je uitschuiven toch?!
Nee, die wij hebben kan je niet uitschuiven, maar je kan aan één kant de spijlen vervangen voor een lage kant als ze ouder zijn. Het bed is nu al groter dan de standaard maat ledikant (hij ligt er meestal overdwars in 🤣)

2 jaar geleden

Gesloten op verzoek TS