59 Reacties

5 jaar geleden

Wij zijn van nutrilon naar Kruidvat in een keer overgestapt. Dat ging prima. Moet ik er wel bij zeggen dat hij pas 2 weken nutrilon kreeg

5 jaar geleden

Wij zijn ook ineens van Nutrilon naar Kruidvat overgestapt. Gaf hier geen problemen.

5 jaar geleden

In 1 keer overgestapt, nergens last van.

5 jaar geleden

Toevallig keuringsdienst van waarden gezien? Je kunt in een keer overstappen

5 jaar geleden

Meteen overstappen! Geen probleem.. Wij van Nutrilon naar Hero. Hij spuugt wat meer maar heeft geen last meer van krampen. Heel erg fijn!

5 jaar geleden

Wij zijn in 1 keer overgestapt van Nutrilon naar Kruidvat. Geen last van gehad en ook geen last meer van krampjes.

5 jaar geleden

Hier ook geprobeert van nutrilon naar kruidvat maar ons meisje kreeg meteen last van der buikje en ze was meteen anders

5 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Toevallig keuringsdienst van waarden gezien? Je kunt in een keer overstapp ...
Hahaha ja! :-) Beetje te gek om meer dan het dubbele te betalen terwijl er hetzelfde in zit. Alleen om die stap te zetten is dan wel weer een dingetje! (Zit tussen de oren)

5 jaar geleden

Ik ben vd week overgestapt van Nutrilon naar AH bio, maar ons mannetje ging er enorm van gutsen, tot een zere keel met droge hoest aan toe. En z’n poep werd soep en grijzig.. dus wij zijn weer terug naar Nutrilon. Maar denk wel dat je gewoon in 1x over kan stappen, ons mannetje merkte er iig qua smaak totaal niks van, ging net zo makkelijk naar binnen 😋

5 jaar geleden

Wij hadden nog de helft van nutrilon en hebben de helf van kruitvat eigen merk gedaan en zo zijn wij overgestapt

5 jaar geleden

Ik heb niks afgebouwd toen ik van nutrilon naar kruidvat merk ging. Ze liet niks merken 😊

5 jaar geleden

Wij zijn in 1 keer overgestapt van Nutrilon naar Kruidvat. Niks gemerkt van de verandering in voeding. 😊

5 jaar geleden

Bij ons krijgen ze thuis AH en op opvang Nutrilon, gaat helemaal goed

5 jaar geleden

Helaas wij dachten ook in 1x over te stappen maar ze was erg onrustig en veel darm krampjes terwijl ze daar nog nooit last van had gehad. Balen...... dan maar het dubbele betalen voor Nutrilon. Tot wanneer krijgen baby’s flesvoeding?

5 jaar geleden

Reactie op Natasss

Wij zijn in 1 keer overgestapt van Nutrilon naar Kruidvat. Niks gemerkt van ...
Wij ook niet! Alleen vind de verpakking minder handig van Kruidvat... heeft iemand tips voor het bewaren van kv uit zo’n zak?

5 jaar geleden

Reactie op Annasas

Wij ook niet! Alleen vind de verpakking minder handig van Kruidvat... heeft ...
Ik heb de zak in de kv bewaardoos van de kruidvat.. is speciaal voor die zakjes

5 jaar geleden

Reactie op Annasas

Zon bewaardoos is ideaal! Staan in hetzelfde schap in de winkel.

5 jaar geleden

Reactie op Annasas

Wij hebben een philley voor de poeder. En zijn van nutrilon naar hero overgegaan in 1x. Was geen probleem Hier bij ons mannetje

5 jaar geleden

Reactie op Annasas

Wij hebben het in een soort glazen wekpot gedaan past 1 zakje in ideaal.

5 jaar geleden

Zon bewaardoos is ideaal! Staan in hetzelfde schap in de winkel.
Oh echt van Kruidvat zelf? Klinkt ideaal