11 Reacties

5 jaar geleden

Geen foto van deze luiers maar ik heb ze wel besteld! Ze waren in de aanbieding bij Bol, ook Aqua Pure billendoekjes zijn flink in de aanbieding! Ben heel benieuwd naar deze luiers trouwens want bij de Premium Protection worden ze vochtig als ze een hele volle plasluier heeft na een nacht.

5 jaar geleden

Reactie op LFM96

Geen foto van deze luiers maar ik heb ze wel besteld! Ze waren in de aanbie ...
Oke bij de Kruidvat was het 1+1 gratis bij de protection blijft dat "gaasje" plakken aan de billen dus die wil ik niet 🙈 hoop dat dat hier niet in zit.. ik gebruik de waterdoekjes van de Kruidvat dit zijn altijd op de site 12 pakken voor 12 euro en los per pak 1.99

5 jaar geleden

Ik gebruik al van bij de geboorte de pure/harmonie collectie. Zowel de billendoekjes als de pampers en ben er super tevreden. Ik wil geen andere meer. Ze kan gerust een ganse nacht met dezelfde pamper.

5 jaar geleden

Gebruik ze sinds een week voor de nacht in een maatje groter. Wat een geweldige luiers!

5 jaar geleden

Ik gebruik baby dry, ook nooit doorlekken

5 jaar geleden

Reactie op Kimvg

Gebruik ze sinds een week voor de nacht in een maatje groter. Wat een gewel ...
Dankjwel❣️ hij is 6 kilo en doe al maatje 3 denk nog een maat groter komt haast onder z'n oksel dan 😂 maar lijkt erop dat hier wel de binnenkant inzit wat de vorrige keer bleef plakken.. kan natuurlijk 1 pak proberen en anders de rest terugdoen..

5 jaar geleden

Reactie op Rian Kooij

Ik gebruik baby dry, ook nooit doorlekken
Babydry vind ik wat stug qwa luier.. ik had de Etos zacht en puur die zijn echt fijn en soepel lekken hier alleen door ,🙈

5 jaar geleden

Reactie op Pipootje

Dankjwel❣️ hij is 6 kilo en doe al maatje 3 denk nog een maat groter komt h ...
Ja ik heb maat 3 voor overdag van pampers premium. Maar zag de maandbox van harmonie bij wehkamp in de aanbieding. Dus maat 4 besteld. Wel ruim maar kan de hele nacht mee en denk dat binnenkort toch maat 3 te klein in dus dan heb ik ze alvast. Hij is indertussen denk wel al bijna 7 kilo 😅

5 jaar geleden

Pampers harmonie is de nieuwe naam van de pure luiers heb ik begrepen. Ze zijn overigens in de aanbieding bij etos. 2+2 gratis.

5 jaar geleden

Reactie op Mx3

Pampers harmonie is de nieuwe naam van de pure luiers heb ik begrepen. Ze z ...
In de harmonie zit ook zo'n 'gaasje'.

5 jaar geleden

Ik ben tevreden met harmonie. Die heeft ook een gaasje ja het plakt aan haar billen maar het is niet erg ofzo. Ze heeft bijna nooit uitslag. Snachts verschoon ik haar niet (12uurtjes) en het blijft droog. (Ze poept dan niet). Ik heb net omgerekend in de aanbieding met die van kruidvat eigenmerk scheelt het €2 pweek en daarvoor wil ik niet overstappen naar een goedkopere merk.