Hi mama's,
Even klagen en hopen op begrip en goede tips...
Mijn man zit regelmatig in het buitenland of ver in het land waardoor hij in een hotel moet verblijven. Van maandag t/m donderdag of zelfs vrijdag.
Ik ervaar al erg veel stress om het logistiek regelen dat ons kindje kan worden opgevangen gedurende de week zodat ik ook kan werken.
Schoonouders bieden geen hulp en mijn moeder woont hier een half uur vandaan, maar heeft geen vervoer. Zij past wel 1 dag in de week op maar moet hiervoor logeren en ik zal haar moeten halen en brengen. Dat vraagt behoorlijk veel.
Normaliter kan mijn man de kleine ook al niet halen en brengen naar de opvang maar draagt zorg voor het eten savonds.
Maar komende tijd ben ik weer alleen.
Ik voel me dan zo verschrikkelijk eenzaam. Een alleen staande moeder terwijl ik dat niet ben.
Ik heb gewoon al stress en inmiddels zelfs paniekaanvallen als ik nadenk over hoe mijn week eruit gaat zien.
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Ik ga hier een beetje aan onderdoor waardoor ik ook totaal geen fijne moeder meer ben voor mijn zoontje. Ben ook net gestart met een nieuwe baan omdat door alles wat ik net deel ik mijn vorige job een soort van ben kwijt geraakt. Door mijn eigen handelen (paniek en stress), ik ben geen fijne mama maar ook geen fijne collega geweest maar ook omdat ik niet flexibel kan zijn.
Heb nu ook veel spanning boor mijn nieuwe werk hoe dit zal gaan verlopen. En heb dua ook vaak niemand om hier over te praten.
Iemand die dit herkent, iets met me wil delen of tips voor me heeft?
Liefs Wendy