10 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochtertje van 11 maanden krijgt van die kant en klare pap voor in de fles (Nestlé). Maar ze drinkt ook al gewone melk, bij de boterham, of als papfles smorgens.

2 jaar geleden

Hier krijgt ze voor de nacht standaard een papfles ene keer uit een pakje andere keer met granen er door heen. Ben ook al begonnen met proberen van normale melk dit krijgt ze in de ochtend bij haar broodje. Ook omdat ze haar eigen melk vaak nu laat staan

2 jaar geleden

Onze zoon drinkt deze voor het slapen gaan, en slaapt de hele nacht door

2 jaar geleden

Hier 11 mnd en af en toe bij zijn broodje een flesje gewone melk. Vindt ie lekker en verdraagt ie goed. Ik zou in jouw geval gewone melk doen met granen. Ben echt niet anti-suiker hoor maar probeer er wel op te letten en in die kant en klare papjes zit behoorlijk wat. Maar dat is natuurlijk ieders eigen keus. Smullen doen ze er zeker Van! Dat doorslapen werd overigens niet minder door een papfles hoor. Hier tussen 3u en 5u snachts nog steeds een flesje. Dat doorslapen komt vanzelf wel.

2 jaar geleden

Reactie op Sjum

Hier 11 mnd en af en toe bij zijn broodje een flesje gewone melk. Vindt ie ...
In die pyjamapap biscuit zit 7,9 gram per 100ml. En 1 pap is 250ml, dus komt uit op zo’n 19 a 20gram per papje op zo’n 250ml. Dat is dan minder dan 10% suiker geloof ik.

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

In die pyjamapap biscuit zit 7,9 gram per 100ml. En 1 pap is 250ml, dus kom ...
Precies. 1 suikerklontje is 4 gram. Dan vind ik 5 suikerklontjes per pakje melk behoorlijk veel. En dat dan iedere avond. Nogmaals, ieder z'n eigen keus hoor. Ik ben absoluut geen heilige qua voeding. Mijn zoontje heeft zn eerste bitterbal ook achter zn toekomstige kiezen:)

2 jaar geleden

Reactie op Sjum

Precies. 1 suikerklontje is 4 gram. Dan vind ik 5 suikerklontjes per pakje ...
Ja dat is ook zo. Geen idee eigenlijk wat er in andere dingen zitten. Ik let er wel op en vergelijk ook producten met elkaar. Ik ben geen anti-suiker-ridder, maar teveel is nooit goed. Haha en wat vond ie ervan?

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Ja dat is ook zo. Geen idee eigenlijk wat er in andere dingen zitten. Ik le ...
Haha smullen!! Tis (tot nu toe) echt een kleine kliko. In tegenstelling tot mijn dochter, echt heerlijk!

2 jaar geleden

Heb ook al papfles van nestle uitgeprobeerd. Drinkt niet. Qua drinken krijgt alleen borstvoeding en water. En eigen gemaakte soep. Verder geen diksap, geen melk, geen opvolgmelk. Trekt een heel vies gezicht bij en smijt weg…