11 Reacties
5 jaar geleden
Wij zijn ook niet zo origineel maar hadden een pakketje met thee en bonbons gedaan met een kaartje en het geboortekaartje. Ze was groot fan van thee en chocola vandaar...
5 jaar geleden
Wij hadden een doosje bonbons en een kadobon van de Intratuin aangezien ze vertelde daar graag te komen en de kerstshow daar altijd zo leuk te vinden. En het geboortekaartje erbij natuurlijk. Ze was er erg blij mee.
5 jaar geleden
Wij hadden een rituals thee pakketje & haar geboortekaartje gegeven. Ze waren hier erg blij mee!
5 jaar geleden
Reactie op Melissa3970256
Wij hadden een rituals thee pakketje & haar geboortekaartje gegeven. Ze ...
Heb ik ook, toevallig! En een klein bosje bloemen in een minivaasje. Geboortekaartje had ik al met haar besproken, dat ze die vast zoveel kreeg dat ze niet wist wat ze ermee moest. Dat gold idd voor haar wel, ze doet t werk al meer dan 20 jaar. Begon met plakboeken maar inmiddels mee gestopt. Dus misschien goed om te vragen of ze t wil want dat kan je zelf en haar een kaartje schelen馃檭
5 jaar geleden
Een bos bloemen en cadeaubon. En een theekop met een citroen en stuk gember. (Dit maakte mijn vriend voor mij en voor haar steeds. Ze kende het niet maar was er dol op, dus persoonlijk tintje!) Oh en uitgeprinte foto van haar met de kleine.
5 jaar geleden
Wij hadden voor onze kraamhulp een fles wijn en een cadeaubon van de rituals