Reken toch maar de eerste maanden op ongeveer 10 a 12 pampers per dag en dit tot een maand of 3 en daarna ongeveer 6 a 8 pampers per dag maar het is volgens mij niet verstandig om een hele kamer te vullen met pampers.
Voor de komende tijd nog niks 馃槈馃槢
Vanaf november wel, ik ben bij mijn dochter na het pakje maat 1 van de blije doos overgestapt naar maat 2, maar ik had een bijna 42weken-in-de-buik-baby van 4200 gram.
Van maat 2 had ik volgens mij 2 maandboxen in de 50% korting gekocht
Maandboxen pampers bestellen, ideaal! Vaak heb je een combi voor de newborn met maat 1 en 2 erin. Aanbiedingen bij bol en wehkamp in de gaten houden, 1 van de 2 heeft !altijd! een giga aanbieding lopen, en je hoeft er niet meer mee te sleuren馃憣
Koop niet te veel nummer 1. Daar zijn ze zo uit
2 kun je redelijk lang gebruiken.
Heb zelf ook nog niets gekocht.
Ik ga vanaf week 20 pampers kopen in aanbiedingen.
Ben van plan om eerst gewoon pampers merk te kopen en in maat 4 over te stappen op kruitvat pampers.
Ik kocht bij me dochter 6 grote pakken luiers van de Kruidvat was dan 50 euro is vaak een aanbieding. En dan kon ik lang vooruit. Als ze 1 ontgroeit zijn kun je de dichte pakken omruilen in de winkel na een maatje groter.
Ik zou even wachten met grote voorraden inslaan. Hij m'n dochter hadden we veel pampers gekocht, die zaten bij haar helemaal niet goed, lekte constant. Uiteindelijk allerlei luiers Van allerlei merken geprobeerd en de voorraad pampers dus nauwelijks gebruikt 馃槀
Begon met het merk van pampers zelf maar mijn dochter kreeg er extreem kapotte billetjes van tot bloedens toe. Toen na Kruidvat pampers over gegaan en sindsdien bijna nooit meer kapotte billen gehad. Zou eerst 1 pak kopen van een merk en kijken hoe de baby erop reageert. Ik heb 5 volle pakken pampers weg kunnen geven.