26 Reacties
2 jaar geleden
Ja ze is hier ook een stuk pittiger, vooral hele boze verdrietige buien uit het niets.
2 jaar geleden
Ja hier ook en alleen maar neeneeeneeeneee en dan nog vaker. Plat op de grond gaan liggen en keihard schreeuwen als ze haar zin niet krijgt. Pff hoelang duurt dit?🙈
2 jaar geleden
Zeker! Heel herkenbaar! Vooral dat gooien met spullen. Ineens uit het niets wordt ze dan boos en gaat gooien. Vanmorgen gooide ze haar drinkbeker en die kwam op haar eigen hoofd terecht🙊 Ze keek heel beteuterd, ik moest er stiekem een klein beetje om lachen (ging niet heel hard)
2 jaar geleden
Ja!!! Die van mij gaat op de grond liggen schreeuwen als ze haar zin niet krijgt of gaat heel hard op haar vingers bijten. Geen idee hoe ze daarbij komt😅 is echt maar heel even drama en dan is ze ineens weer bij gedraaid.. dan gaat ze heel ongemakkelijk naar ons lachen 🤣
2 jaar geleden
Hier ook een hele pittige tante. Gooien,uitdagen,drammen nep huilen. Vooral mama uitdagen. Voor mijn neus dingen doen waarvan ze weet dat ze ze niet mag en dan lachend... vaak heel pittig en word er soms ook een beetje moedeloos van. Maar oh wat hou ik van haar. Ze is morgen de 7e,2 jaar! En die fase van ik ben twee en ik zeg nee,duurt hier al een half jaar!
2 jaar geleden
Reactie op Den1993
Zijn er ook kindjes die buiten de driftigheid ook vaak auw zeggen? 😅😂
Ja hier ook zo!🤣 Elk aanraking op de huid is auw.
VRIEND
2 jaar geleden
Het is hier ook begonnen.... hij kan nog niet zo goed praten dus huilt heel snel om aan te geven dat hij het niet leuk vind...
Hebben jullie ook ooit gevoel dat je op eieren loopt? Hopen dat eens iets zonder mopperen kan?
Met een baby erbij die huilt wanneer grote broer huilt is het hier ooit echt paniek in huis....
2 jaar geleden
Reactie op KnR
Het is hier ook begonnen.... hij kan nog niet zo goed praten dus huilt heel ...
Jup, had ik in het begin ook, maar met onze dochter werkt het gewoon beter om haar gewoon wel even te laten ontploffen, anders blijft het zo door sudderen de hele dag en nu heb ik een ontploffing maar daarna is ze kei lief. Ze komt nu zelfs naar me toe om getroost te worden waar ik haar eerder echt niet mocht helpen of aanraken. Dus er zit wel verbetering in op een of andere vage manier... vandaag was ze zo boos dat ze moest overgeven... maar daar in tegen het gedoe met avond eten wat gisteren voor een 45 min lange krijsbui/driftbui zorgde en 0 happen naar binnen was nu binnen 5 min over en ze kwam mooi met haar bordje naar de grote tafel gelopen. (wil met de tv aan eten op de bank, mag niet van mij) en heeft zowaar best goed gegeten. Soms is het gewoon een kwestie van volhouden, inmiddels ben ik wat minder bang voor een driftbui omdat ik beter weet wat bij ons werkt.