26 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op KnR

Het is hier ook begonnen.... hij kan nog niet zo goed praten dus huilt heel ...
Wij ook met een baby dr bij. Heel lastig

2 jaar geleden

Herkennen jullie dit ook misschien? Ons zoontje werd uit bed gehaald door mijn man. En ons zoontje verwachtte eigenlijk mij, omdat hij mij altijd roept. Kwaad dat hij was, gillen, gieren, huilen snikken. Hij was zo kwaad en verdrietig. Hij is herstellende van oorontsteking en laatste dag van zijn antibiotica kuur. Maar dit kwam als verassing voor ons. Hij kalmeerde pas toen hij fles drinken kreeg i.p.v tuitbeker

2 jaar geleden

Reactie op DaniëlleS

Herkennen jullie dit ook misschien? Ons zoontje werd uit bed gehaald door ...
Ik kom niet van de fles af.... dus ja....

2 jaar geleden

Pfff hier ook… echt heel heftig dit😅🤣. continu driftbuien als iets niet lukt en huilen. Ze wil ook ineens continu dat wij met haar spelen terwijl ze zichzelf eerst ook kon vermaken. Ook haalt ze wel is zachtjes uit naar mij. Niet echt slaan maar wel de beweging… vind het erg lastig momenteel hoor. Ben ook 10 weken zwanger dus de hormonen helpen ook niet. Daarnaast is ze snachts ineens ook vaak wakker.. heel gek. Ze is namelijk een hele goeie slaper altijd.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op bloempje1

Pfff hier ook… echt heel heftig dit😅🤣. continu driftbuien als iets niet l ...
Herkenbaar!! Mijn zoon blijft vragen of ik met hem mee wil spelen! Hier lukt het door het even te doen, duidelijk aan te geven "laatste keer" en klaar is ook echt klaar. "Nee" is oké ;)

2 jaar geleden

Reactie op bloempje1

Pfff hier ook… echt heel heftig dit😅🤣. continu driftbuien als iets niet l ...
Aaaah HERKENBAAR! Ik wordt overal mee naar toe getrokken omdat ze alles samen wilt doen. Terwijl ze inderdaad voorheen prima zelf kon spelen.