Even mijn verhaal kwijt hoor sorry misschien vinden sommige van jullie mij nu echt een dom mens, maar word zo verdrietig van mij meisje. Heb zoveel medelijden met haar. Ik kan nu ook gewoon even me huilen niet meer inhouden. Vanaf Sinterklaas alleen maar al gedoe voor der. De hand moet voet ziekte toen oor ontsteking en die houden maar niet op afgelopen dinsdag met haar na huisarts geweest kreeg ze weer oor druppels en vannacht is het alleen maar krijsen geweest en nu al hele morgen met alle twee der handjes op alle twee der oortjes ze wil niet drinken want dat doet zeer. Het is zo zielig het is zoon lief meisje 😢😢
Ohhh wat vreselijk hè....zo zielig.
Wij hebben uiteindelijk 5 januari buisjes gekregen voor ons meisje en wat een verschil.
De eerste 2 weken erna dachten we echt wat hebben we gedaan🙈🙈🙈 leek eerst alleen nog maar erger te zijn geworden maar het had gewoon even tijd nodig om te genezen.
Nu echt een wereld van verschil!
We hebben een super vrolijk meisje gekregen wat niet meer ziek is en nog maar 1x per nacht wakker word ipv hele nachten huilen.
Ja zo blij nu hebben we tenminste duidelijkheid ze heeft veel vocht achter haar trommelvliesjes waar door de druk nog erger word en pijnlijk is. We mogen volgende week na het opname/voorbereidings plein ze gaan buisjes zetten
Ja zo blij nu hebben we tenminste duidelijkheid ze heeft veel vocht achter ...
Vervelend dat het nodig is maar wat fijn dat de oorzaak nu bekend is en de pijn kan worden verholpen! Hopelijk knapt ze na het plaatsen van de buisjes snel op!