30 Reacties

2 jaar geleden

Ohhh wat vreselijk hè....zo zielig. Wij hebben uiteindelijk 5 januari buisjes gekregen voor ons meisje en wat een verschil. De eerste 2 weken erna dachten we echt wat hebben we gedaan🙈🙈🙈 leek eerst alleen nog maar erger te zijn geworden maar het had gewoon even tijd nodig om te genezen. Nu echt een wereld van verschil! We hebben een super vrolijk meisje gekregen wat niet meer ziek is en nog maar 1x per nacht wakker word ipv hele nachten huilen.

2 jaar geleden

Ja zo blij nu hebben we tenminste duidelijkheid ze heeft veel vocht achter haar trommelvliesjes waar door de druk nog erger word en pijnlijk is. We mogen volgende week na het opname/voorbereidings plein ze gaan buisjes zetten

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Ja zo blij nu hebben we tenminste duidelijkheid ze heeft veel vocht achter ...
Ow kijk eens aan!! Wat een vooruitgang zeg! Ik hoop zo dat jullie snel verbetering zien bij jullie meisje

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Ow kijk eens aan!! Wat een vooruitgang zeg! Ik hoop zo dat jullie snel verb ...
Dankjewel jullie zijn zo lief voor me geweest heeft me echt goed gedaan dat ik me ei kwijt kon aan jullie

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Ja zo blij nu hebben we tenminste duidelijkheid ze heeft veel vocht achter ...
Vervelend dat het nodig is maar wat fijn dat de oorzaak nu bekend is en de pijn kan worden verholpen! Hopelijk knapt ze na het plaatsen van de buisjes snel op!

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Vervelend dat het nodig is maar wat fijn dat de oorzaak nu bekend is en de ...
Precies ❤️

2 jaar geleden

Yes 29 maart krijgt ze der buisjes de prul

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Yes 29 maart krijgt ze der buisjes de prul
Dat is wel een feestje waard!! Gaat het nog een beetje met haar??

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Dat is wel een feestje waard!! Gaat het nog een beetje met haar??
Nee ze heeft echt veel Pijn ze heeft nu weer dubbel op

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Nee ze heeft echt veel Pijn ze heeft nu weer dubbel op
Jemig zeg.... gaat niet lekker zo.