10 Reacties

3 jaar geleden

Ja ik ook! Heb nog niks gevonden. Ga graag in bad en lig op de bank ipv zitten.

3 jaar geleden

Jaa ik heb het ook heel erg. In bad gaan en liggen met een kussen tussen mijn benen helpt. Veel van houding wisselen.. ben bang dat het alleen maar erger gaat worden, ik waggel nu al 🤣😔

3 jaar geleden

Reactie op Fem_x

Ja ik ook! Heb nog niks gevonden. Ga graag in bad en lig op de bank ipv zi ...
Dat helpt indd goed. Heb een baan waar ik de hele dag zit. Wordt best pijnlijk 🤨

3 jaar geleden

Ik heb het ook.. vooral als ik veel gedaan heb.. of veel in dezelfde houding zit/sta.. heel vervelend! Ik laat het iets minder worden door even te bewegen.. mijn vriend masseert mijn onderrug en billen vaak savonds.. Dit scheelt voor mij ook heel erg!

3 jaar geleden

Yep hier ook. Ik had het echter ook al voor de zwangerschap. Ik probeer vaak te wisselen, maar heb een aantal keer gehad dat ik echt vroeg naar bed verplaatst ben omdat ik echt niet meer wist hoe ik moest zitten.. Als iemand wel de tip heeft, heel graag!! 🎉

3 jaar geleden

Ik zou als tip willen geven: ga naar een bekkenfysiotherapeut! Ben ik ook geweest en zij kijkt dan of je stuitje wel recht staat of dat er bijv iets anders aan de hand is. Zo kan hij blijkbaar gedraaid zijn, wat de pijn kan veroorzaken. Mij heeft het iig geholpen:-)

3 jaar geleden

De bekkentherapeut weet er over het algemeen wel raad mee. Mijn stuurtje stond scheef. Nu hij weer recht staat heb ik veel minder pijn. De rest komt nu vooral doordat ik mijn bekkenbodemspieren te strak aanspan. Dus ik krijg oefeningen om die te leren ontspannen en om in plaats daarvan de juiste spieren in mijn buik te gebruiken 😁

3 jaar geleden

Reactie op Momi83

De bekkentherapeut weet er over het algemeen wel raad mee. Mijn stuurtje st ...
Ik bedoelde stuitje...

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties. Een bekkenfysiotherapeut klinkt als een goede tip!

3 jaar geleden

Reactie op Mirandaaa

Dat helpt indd goed. Heb een baan waar ik de hele dag zit. Wordt best pijnl ...
Sta bureau aanvragen?