16 Reacties

5 jaar geleden

Ja ik heb daar ook last van, toevallig ben ik vandaag ook 34 weken en 2 dagen (16 nov uitgerekend) Laat ligt de kleine van jou ook nog in stuit? Ik had gelezen dat het daardoor kon komen. Ik ben benieuwd naar andere reacties.

5 jaar geleden

Bij mij zijn sommige schopjes ook erg pijnlijk. Ik kan er soms ‘s nachts niet van slapen. Mijn baby is ‘s nachts ook een stuk drukker dan overdag dus dat wordt wat straks...

5 jaar geleden

Ik ben 13 nov uitgerekend en idd ook pijn bij bewegen/schoppen. Ze ligt niet in een stuit. Ze beweegt ontzettend veel. Volgens verloskundige is het een goed teken dus daar hou ik maar aan vast! :)

5 jaar geleden

Reactie op lbgberg

Ja ik heb daar ook last van, toevallig ben ik vandaag ook 34 weken en 2 dag ...
Nee, de baby lig tniet in stuit hij ligt met ze hoofd na beneden. Wat leuk op de zelfde datum uitgerekend te zijn!

5 jaar geleden

Ik heb ook bijna altijd pijn bij het bewegen van de baby. Bij de eerste 2 geen of bijna geen last van gehad. Dat was wel 17 en 12 jaar geleden. Vorige week was hij bijna volledig ingedaald, maar ik voel nog steeds even garde draaien en schoppen. Ik slaap snachts 1 a 3 uur want San is hij het meest actief. Ook plas ik 10 tot 14x per nacht.... dus ik zou het niet erg vinden als hij een week of 2 eerder komt. Hij was vorige week ook al 5 pond en 47cm.

5 jaar geleden

Reactie op gulsem

Bij mij zijn sommige schopjes ook erg pijnlijk. Ik kan er soms ‘s nachts ni ...
Dat wilt nog niks zeggen hihi kan best zijn dat je baby heel rustig en chill is eenmaal uit mamas buikkie

5 jaar geleden

Ja vooral als hij tegen mijn ribben aan schopt auw 😩

5 jaar geleden

Heel vaak is het niet comfortabel nee. Of hij trapt tegen me maag of zit onderin me buik

5 jaar geleden

Ja hier ook wel eens, maar dan duw ik gewoon tegen het (vaak) beentje en dan trekt ze haar beentje weer naar zich toe

5 jaar geleden

Ik hen hetzelfde 36 weken, haar voeten liggen echt bij mijn ribben en haar knietjes tegen mijn navel. Als madam beweegt schrik ik gewoon van de pijn.

5 jaar geleden

Yes helaas ook last van Ze ligt met r hoofdje al juist en een stuk ingedaald, lichaam loopt via mn linker zij omhoog en r beentjes liggen dan weer onder mn ribben, elke stamp die ze geeft zit in mn rechter rib wat dan vaak met r handjes (in mn linker zij) voelt alsof ik uiteen word getrokken

5 jaar geleden

Ik ben 1 november uitgerekend, 36+3 en ik herken het ook. Nu is het bij mij niet altijd pijnlijk gelukkig, maar soms als ik de trap in mijn ribben en de vuist/elleboog in mijn zij krijg klap ik ook even dubbel hoor.. En ik prik dan heel voorzichtig en zacht in mijn buik tot ik voel waar ze zit en dan druk ik heel zacht en dan trekt ze het terug en gaat ze bewegen om anders te liggen (dat gevoel vind ik persoonlijk nog erger, bewegen. Dat voelt als een wasmachine in je baarmoeder😂)

5 jaar geleden

Ik herken het niet, ik voel haar vooral schuiven (af en toe) 's nachts nergens last van. Word er eigenlijk een beetje onzeker van.

5 jaar geleden

Ik weet niet of meerdere er last van hebben. Ik ben nu 35+4. Maar ik heb zo'n pijn als de kleine flink trapt en beweegt. Net of ze haar voet uit mijn buik wil duwen. En van onder voelt het alsof alle organen eruit vallen. Pff soms ineens zo'n stekende pijn.

5 jaar geleden

Bij mij ook het zelfde elk beweging doet pijn. 6 november uitgerekent

5 jaar geleden

Ja hetzelfde hier! De baby schopt regelmatig tegen mijn rechter ribben aan en nu is het gewoon een pijnlijke plek geworden.