10 Reacties

5 jaar geleden

Waar voel je de pijn dan juist

5 jaar geleden

Nee ik herken het niet. Ik zou even langs je huisarts gaan misschien heb je wel te lang doorgelopen met een blaasontsteking en is het een nierbekontsteking geworden 🤷🏼‍♀️? Ik zou het even laten checken in ieder geval.

5 jaar geleden

Geen nierstenen? Ik heb bij mijn eerste zwangerschap galstenen gehad. Vreselijk die koliekpijnen. Doe liever mijn bevallingen over.

5 jaar geleden

Oeh meid! Herkenbaar! Ik ben nu zwanger van mijn derde en heb er voor de derde keer last van...nierstuwing heet dat... ik heb er inmiddels tramadol voor. Laat het echt controleren bij uroloog, want nierstuwing kan ook gevaarlijk zijn als het teveel wordt. Sterkte! Ik weet precies wat je voelt. Bij de eerste heb ik uiteindelijk jj catheters gekregen tussen nier en blaas. Bij de tweede heb ik het gered met tramadol, maar fijn is dat niet.

5 jaar geleden

Reactie op grace81

Oeh meid! Herkenbaar! Ik ben nu zwanger van mijn derde en heb er voor de de ...
Bedankt hier ook zwanger van mijn 3de kindje heb het enkel bij mijn eerste gehad maar kan dat zo "vroeg" in de zwangerschap

5 jaar geleden

Reactie op Jolien355

Bedankt hier ook zwanger van mijn 3de kindje heb het enkel bij mijn eerste ...
Ja, ik ben 17+4 en heb er ook al een paar weken last van. Bij de andere zwangerschappen kreeg ik tussen 22-24 weken last van mijn nieren.

5 jaar geleden

Heb je geen niersteen?

5 jaar geleden

Even overleggen met huisarts. Urine inleveren voor controle urineweginfectie is zo gedaan. En als dat niks oplevert verder laten nakijken. Pijn thv je nieren is niet iets om te negeren.

5 jaar geleden

Reactie op grace81

Ja, ik ben 17+4 en heb er ook al een paar weken last van. Bij de andere zwa ...
Heb jij het ook op bepaalde momenten omdat ik het raar is dat ik er vaak mee wakker word van de pijn dan, ik ben iemand met een hoge pijngrens maar nu heb ik echt de tranen in mijn ogen 😕

5 jaar geleden

Reactie op Jolien355

Heb jij het ook op bepaalde momenten omdat ik het raar is dat ik er vaak me ...
Jazeker, ik ben ook geen pieperd, maar pijn aan je nieren is echt de hel. Ik beval echt nog liever. Ik word er idd ook wakker van, omdat bij mij stuwing vooral rechts zit, helpt het om op linkerzijde te gaan liggen, dan neemt de druk iets af.