12 Reacties

6 jaar geleden

Heb je een ziekte of hier plotseling last van gekregen tijdens je zwangerschap? Ik heb fibromyalgie en ook heleee erge pijn in m鈥檔 nek/bovenrug/schouders wat blijft aanhouden, maar dat komt door de fibromyalgie en doordat ik gestopt ben met de medicatie. Misschien even de dokter bellen of die nog alternatieven heeft? Sterkte! Xx

6 jaar geleden

Heb net hetzelfde. En verschrikkelijk pijn in mijn heupen en rechterbeen. Ik heb een kussen. Lijkt op een voedingskussen maar is het niet. Net niet zo comfortabel. Maar het helpt wel. Zonder dat kussen kan ik smorgens niet op van de pijn

6 jaar geleden

Ja hier ook last van stijve nek, rug en bekken. Vanmiddag even langs de manueel therapeut om het los te maken

6 jaar geleden

Reactie op nour-aya

Heb je een ziekte of hier plotseling last van gekregen tijdens je zwangersc ...
Ik heb geen ziekte, maar wel vaak last van mijn rug. Ik merk dat het nu heftiger is. Dankjewel! Ik ga bellen

6 jaar geleden

Ik heb hetzelfde...gigantische pijn in mijn onderrug...rechter heup met uitstraling naar mijn rechterbeen. Volgens mijn verloskundige zijn het bekken problemen. Het is ook mijn 3e zwangerschap en bij mijn vorige zwangerschap had ik er ook al last van. Op hakken lopen lukt bijv. ook niet meer, stofzuigen niet, op 1 plek staan met bijv. douchen od koken stik ik van de pijn. Ik let nu erg op mijn houding, probeer regelmatig rust te houden, afgewisseld met wandelen. Mijn vriend masseert me elke avond en zo kom ik mijn dagen door...馃檮

6 jaar geleden

Ik heb ook veel last. Ook uitstraling naar mn bil en naar mn linkerbovenbeen. Daar heb ik gewoon altijd n "dood" gevoel, net alsof t slaapt zeg maar. Met mn voedingskussen slaap ik wel beter dan eerst. Dus ik vind t n aanrader

6 jaar geleden

Had hier ook last van tot ik ging letten op voldoende stappen op een dag en tot ik met een zwangerschapskussen ging slapen. Die laatste is vooral een aanrader:)!

6 jaar geleden

Evt ook vragen of je bij de fysio terecht kunt. Die kan het wellicht "los maken", oefeningen mee geven om de ondersteunende spieren te trainen en tips om houdingen aan te nemen als je gaat zitten of liggen

6 jaar geleden

Reactie op Anna | Moderator

Had hier ook last van tot ik ging letten op voldoende stappen op een dag en ...
Mijn kussen is trouwens van Litollo en wordt ook gebruikt door mensen die een buikoperatie hebben gehad waardoor ze niet op hun buik mogen liggen. Het kussen is daarnaast te gebruiken als voedingskussen, dan heb je er na je zwangerschap ook nog wat aan 馃槉.

6 jaar geleden

Ik heb ook veel last van rug pijn. Ik slaap heerlijk met een voedingskussen. En neem altijd voordat ik ga slapen een warme douche. Dan wel even lekker warm zodat die zere rug lekker warm is.

6 jaar geleden

Tip: bekkenfysio. Ik had hetzelfde en de fysio masseerde m鈥檔 rug en legde een tape, maar uiteindelijk bleek al met tien weken dat de pijn voortkwam uit m鈥檔 bekken. Daar nu middels bekkenfysiotherapie en oefeningen aan het werken en merk al verbetering! Slaaphouding is ook erg van invloed!

6 jaar geleden

Reactie op Anna | Moderator

Mijn kussen is trouwens van Litollo en wordt ook gebruikt door mensen die e ...
Ik heb m meteen besteld! Wel de XXL variant hopen dat tie niet al te groot is 馃槄