15 Reacties

5 jaar geleden

Dit hoort bij bekkenklachten. Een bekken therapeut kan je helpen de pijn te verlichten

5 jaar geleden

Ik heb er ook last van...ook 33 weken zwanger. Mij is gezegd dat het kan komen door de bekkeninstabiliteit die ik heb vanaf week 12 en mogelijk het indalen van de baby.

5 jaar geleden

Hier ook pijn in mn lies. 32 weken met een iets te grote baby.

5 jaar geleden

Ik heb het ook. Kan niet lang meer staan meestal idd je bekken en t kan ook van je aders komen. Soort van spataders in je schaamstreek.

5 jaar geleden

Als je het aan 1 kant hebt hoort het bij eventuele bekken instabiliteit. Als je het over de gehele schaamstreek hebt dan kan het ook heel goed indaling zijn. 😘

5 jaar geleden

Ik had dit ook .. heb dit laten nakijken bij een standaard controle en mijn baarmoederhals bleek verkort .. Ik moet nu platliggen. ik wil je niet ongerust maken, maar zou er toch even voor horen ..

5 jaar geleden

Ik heb hier ook last van morgen 33 weken gister contact gehad met me verloskundige en die zei dat het met indalen te maken had en moet ook zeggen heb het idee dat me buik een stuk gedaald is

5 jaar geleden

Nou pffffff. Hier ook enorm last van. Naar de fysio geweest, zei zei dat het bekkenbodem/bekkeninstabiliteit is. Vooral zo min mogelijk zitten, liggen, staan en lopen schijnt het beste (minst druk) aan de bekkenbodem te geven. Ook harde ontlasting heeft geen goed invloed op. Dus zorgen dat de ontlasting dun blijft, niet persen tijden toiletbezoek. Oja en voor mij is ook geadviseerd om buikband te dragen.

5 jaar geleden

Reactie op Momandpregnant

Als je het aan 1 kant hebt hoort het bij eventuele bekken instabiliteit. Al ...
Druk op me schaamstreek is geheel pijnscheut lies is rechts vaak

5 jaar geleden

Ik had een bult op mijn rechter schaambot en het voelde als een flinke blauwe plek. 1 keer bij de osteopaat geweest en nu is het weg. Ook 2 keer bij de osteopaat geweest voor mijn onderrug. Ook een stuk minder! Tip dus ;) Osteopaat.

5 jaar geleden

Ik heb exact hetzelfde!!! Ook 33 weken zwanger steken/drukkend gevoel in mijn schaamstreek en soms een pijnscheut in mijn lies . Ik moest ook even mijn urine controleren voor blaasontsteking maar de urine was schoon. Dan zou het indalingspijn kunnen zijn. Morgen heb ik controle dus wil er denk ik toch even naar laten kijken.

5 jaar geleden

Hier nog 1, sinds een paar dagen. Nu 32 weken precies. Beurs gevoel bij de schede uitstraling naar billen en zo niet prettig met ook omdraaien in bed 🙄..verloskundige gevraagd..ook te horen gekregen ivm indaling. Morgen echo dus dan is er iets meer zekerheid. Zou er ook gewoon om vragen als ik jou was. Sterkte en succes ☺️🙏we can do this!

5 jaar geleden

Ik ook ik loop als een pinguïn en kom haast niet meer zelf uit bed. Vooral bij de schaam streek heb ik het en klein beetje onderbuik geen last van de rug. Had het sinds 30 weken en ben nu 33 weken. Kan me been ook niet zo hoog optrekken het doet pijn om staand een schone onderbroek aan te trekken 😂 Zodra ik beweeg en tijdje uit bed ben lijkt het wel wat minder te worden. Me schoonmoeder zegt dat het allemaal heel normaal is en het is al wat minder geworden dan hoe ik het ervaarde bij week 30.

5 jaar geleden

Ik loop bij bekkentherapeut het begon bij mijn stuitje zo voelde het en toen na voren schaambot , het zijn mijn bekken die niet goed staan! Elke week ga ik terug en thuis heb ik oefeningen ook moest ik helaas stoppen met werken , omdat lopen bijna niet ging . Zelfs met rustdagen er tussen niet. Nu blijft de pijn wel maar het is beter te uit te houden.

5 jaar geleden

Ik heb dat nu een aantal weken. Bij de VK aangegeven en doorverwezen naar een bekkenfysio. Bij mij is het echt bekkenpijn, positief voor de bevalling alleen nu wat ongemakkelijk.