53 Reacties

4 jaar geleden

Hoi! Ja voor mij zeer herkenbaar voor mij zijn het gewoon echt steken en een menstruatieachtige kramp. Het is voor mij de eerste keer dus veel kan ik er verder ook niet over vertellen😉 Wilde je alleen laten weten dat ik je verhaal iig herken. (Wordt jij ook zo gestoord van toch maar steeds checken of je toch niet alsnog ongesteld geworden bent?? 🙈) Succes daar en natuurlijk.. Gefeliciteerd! Xx

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Best veel buikpijn en steken. Heb vrijdag mijn nod dus erg spannend!

4 jaar geleden

Is heel normaal hoor, je darmen maken ruimte voor je baarmoeder die nu snel groeit. Hierdoor kan het zijn dat je ook super vaak naar de wc moet voor zowel plassen als de rest🙈 Ook bandenpijn ga je zullen voelen, scherpe steken zijn dat. Heel normaal maar wel super stressvol omdat het lijkt op mensturatiepijntjes

4 jaar geleden

Ja voor mij ook heel bekent.. Ik heb gelezen dat het ligt aan de innesteling en als dat al gebeurd is komt het doordat je baarmoeder groter aan het worden is.. Maar toch ben ik ook nog aan het kijken of ik niet ongesteld ben geworden.. Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Groetjes

4 jaar geleden

Reactie op Sterres

Hoi! Ja voor mij zeer herkenbaar voor mij zijn het gewoon echt steken en ee ...
Hoi! Oh gelukkig! Dan ben ik niet de enige die dit gekke gevoel heeft haha. Ja, elke keer denk ik ‘Ben ik nu toch ongesteld geworden?!’ 😂 En soms denk ik ook; ‘Zijn dit voortekenen van een miskraam?!’ Kortom; erg onzeker gevoel. Hetzelfde en ook gefeliciteerd 😁

4 jaar geleden

Ik heb het ook ! Best vervelend omdat ik het steeds associeer met menstruatie dus steeds een beetje bang ben. Maaar ze zeggen dat het erbij hoor! Ik ga proberen te genieten van alle pijntjes en kwaaltjes want HOE bijzonder is het dat we gewoon een nieuw leven mogen dragen en laten groeien in ons lichaam!

4 jaar geleden

Reactie op Tante Anne

Is heel normaal hoor, je darmen maken ruimte voor je baarmoeder die nu snel ...
Dankjewel voor je reactie! ☺️ Doet mij goed om te horen, want het is voor mij allemaal nieuw en daardoor ook onzeker. Gaat dat gevoel na een tijdje over?

4 jaar geleden

Reactie op Sterres

Hoi! Ja voor mij zeer herkenbaar voor mij zijn het gewoon echt steken en ee ...
HAHAHAHAHA zo herkenbaar dit! K kijk om de haverklap in mn onderbroek 🤦🏻‍♀️

4 jaar geleden

Ten eerste van harte gefeliciteerd!! Super leuk nieuws. :) Ik heb dit toevallig ook een paar dagen geleden gevraagd op een andere forum haha. Afgelopen zondag voor het eerst positieve test gehad en ook vanaf toen erge steken. Schijnt heel normaal te zijn. Ik heb nu ook nog steeds elke dag steken en het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Elke keer nog steeds bang dat als ik naar de wc ga dat ik bloed zal zijn. Gelukkig nog steeds niet ongesteld! Moeten er gewoon even aan wennen dat deze pijn niet perse meer gekoppeld staat aan menstruatie haha.

4 jaar geleden

Reactie op LauravV1987

HAHAHAHAHA zo herkenbaar dit! K kijk om de haverklap in mn onderbroek 🤦🏻 ...
Echt hoor!!! 😂

4 jaar geleden

Reactie op Karolinebx

Ten eerste van harte gefeliciteerd!! Super leuk nieuws. :) Ik heb dit toev ...
Dankjewel en hetzelfde natuurlijk! 😁 Haha, ik ben erg blij om te horen dat ik niet de enige ben en dat dit gevoel er bij hoort. Ja, inderdaad! Zeker even wennen ook en je gaat je toch stiekem ongerust maken, althans ik wel ☺️

4 jaar geleden

Hoii Ik heb het zelfde gevoelens, afgelopen zondag heb ik voor het eerst zwangerschapstest gedaan stuk of 4/5, resultaat “zwanger 2-3 “ Normaal gesproken moest mijn menstruatie vandaag beginnen. Maar ben niet ongesteld geworden, heb de verloskundige gebeld en ze zei gefeliciteerd je bent zwanger! Ik geloof het nog steeds niet ik voel nog steeds niks alleen heel af en toe steken in me onderbuik, en opgezwollen gevoel.. Ik wens iedereen succes en gefeliciteerdd

4 jaar geleden

Hai Hai! Gefeliciteerd! Ik weet sinds zondag dat ik zwanger ben.. inmiddels ook echt 5 testen verder omdat ik het gewoon niet geloofde. Maar heb ook last van menstruatie achtige pijn. Had al op meerdere sites gelezen dat dat normaal en juist goed is. Ik ga vanavond of morgen de verloskundige bellen. Heel spannend allemaal!!

4 jaar geleden

Reactie op Karolinebx

Ten eerste van harte gefeliciteerd!! Super leuk nieuws. :) Ik heb dit toev ...
Precies dit heb ik ook! Haha, heel spannend allemaal..

4 jaar geleden

Ik zit nog op het wachtbankje.. wel ‘last van’ witte vloed, enorme cravings (net een Tony op 😩) en super moe😊 (waarschijnlijk van teveel eten 😋). Duimen geblazen! Gelukkig genoeg tests in huis om me te vermaken volgende week!

4 jaar geleden

Reactie op Suusama

Ik zit nog op het wachtbankje.. wel ‘last van’ witte vloed, enorme cravings ...
Wij mogen volgende week ook gaan testen. Zo spannend! 🍀

4 jaar geleden

Ik duim voor ons allemaal dat deze eerste weken voorbij zullen vliegen en dat we bij de eerste termijn echo een opgelucht gevoel zullen hebben. Zo benieuwd naar die eerste beelden! 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Karolinebx

Ik duim voor ons allemaal dat deze eerste weken voorbij zullen vliegen en d ...
Het is inderdaad zo spannend. Ik heb net een afspraak gemaakt. 30 maart zijn we aan de beurt. Tot die tijd zo min mogelijk er aan denk. As if! Haha.

4 jaar geleden

Hier ook al best wat pijntjes. Soms echt serieuze steken. Was eerst ook bang voor een miskraam maar een rondje google leert dat het niet abnormaal is. Ben benieuwd of dit zo blijft of nog beter/ erger wordt.

4 jaar geleden

Wij mogen maandag gelukkig al heen want we dagen ons af of het nu niet weer buitenbaarmoedelijk is afgelopen okt namelijk een mola zwangerschap gehad en toen uit eindelijk chemo gekregen zodat alles los liet wij tellen ook de dagen af