53 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Manuela31

Wij mogen maandag gelukkig al heen want we dagen ons af of het nu niet weer ...
Wauw, heftig! Sterkte en hopelijk gaat het dit keer goed.

4 jaar geleden

Ik heb trek.. heeeeel veel trek... En normaal eet ik omdat het moet🙈

4 jaar geleden

Ik heb afgelopen dinsdag positief getest. Voor mij de 1e keer dat ik zwanger ben. Vind het heel erg spannend. Ook ik ervaar veel steken en pijntjes onderin mijn buik.

4 jaar geleden

Reactie op Tante Anne

Is heel normaal hoor, je darmen maken ruimte voor je baarmoeder die nu snel ...
Thnx voor je berichtje! Hele geruststelling dit. Heeft er iemand tips om t een beetje op te vangen? Warme kruik ofzo? Liefs, Kim

4 jaar geleden

Heeft er iemand ook pijn in zijn zij? Dat komt vanmorgen opeens bij mij opzetten. Echt steken in mijn zij. Meer rechts dan links.

4 jaar geleden

Reactie op Suusama

Heeft er iemand ook pijn in zijn zij? Dat komt vanmorgen opeens bij mij opz ...
Ja ik ook! Niet vaak maar heb het 1 a 2 keer gehad nu. Houd niet lang aan.. Kan ontlasting zijn?

4 jaar geleden

Reactie op Suusama

Heeft er iemand ook pijn in zijn zij? Dat komt vanmorgen opeens bij mij opz ...
Dat heb ik niet zozeer, maar wel pijn gehad in mijn onderrug rechts en steken in mijn lies. Even goed rust houden?

4 jaar geleden

Reactie op Kimmie88

Thnx voor je berichtje! Hele geruststelling dit. Heeft er iemand tips om ...
Bij mij werkt een kruik inderdaad erg goed vaak :-)

4 jaar geleden

Reactie op Suusama

Heeft er iemand ook pijn in zijn zij? Dat komt vanmorgen opeens bij mij opz ...
Ik had het alleen toen ik mij omdraaide en tegelijk de trap op liep. Blijkbaar is er van binnen toch al vanalles bezig dat aan het rekken gaat. Is het zoiets? Of wanneer je echt niks doet?

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Ik had het alleen toen ik mij omdraaide en tegelijk de trap op liep. Blijkb ...
Ik deed eigenlijk niets! Maar het is ook weer gezakt. Ga weer verder met duimendraaien 😇

4 jaar geleden

Reactie op Manuela31

Wij mogen maandag gelukkig al heen want we dagen ons af of het nu niet weer ...
Vervelend he het spannende moment of het nu wel op de goeie plek zit. Hier net zo, ook buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad nu net weer zwanger en moeten wachten tot 13maart voor de extra vroege echo. Dagen mogen wel zo snel mogelijk gaan.

4 jaar geleden

Zien jullie al iets aan jezelf? Ik ben nu 5+1 denk ik, ik zie niks en merk nu ook eigenlijk niks meer.

4 jaar geleden

Reactie op jemuw

Zien jullie al iets aan jezelf? Ik ben nu 5+1 denk ik, ik zie niks en merk ...
Ik zou nu pas 4+1 zijn, maar heb last van een beetje acne (joepie) en vooral dat drukkende licht krampende gevoel in mijn onderbuik. Ook voelen m’n borsten soms wat meer gezwollen, maar dat is met borstvoeding toch nog anders. Ben benieuwd wanneer mijn lijf gaat uitzetten, ik pas juist net weer m’n oude broeken 😂 (Mijn jongste is 11 maanden en de oudste 4 jaar)

4 jaar geleden

Hier vanmorgen een positieve test. Super spannend ook, voor ons tweede kindje. Ik herinner me van mijn eerste zwangerschap ook veel buikpijn in het begin, echt die menstruatiepijnen. Ze zeggen dat het komt door de snelle groei van je baarmoeder. Het wordt op ten duur wel minder. Hier met een hittepit op schoot, dat verlicht wel.

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Ik zou nu pas 4+1 zijn, maar heb last van een beetje acne (joepie) en voora ...
Even voor de zekerheid: 4+1 is toch eigenlijk cyclus dag 29? 1 dag na NOD? Als je ovulatie op dag 14 hebt. Ben je een week later volgens de teller 3 weken toch? 🤪 Nog altijd beetje wennen.

4 jaar geleden

Reactie op Suusama

Even voor de zekerheid: 4+1 is toch eigenlijk cyclus dag 29? 1 dag na NOD? ...
Je telt er twee weken bij op, dus op NOD ben je 4 weken zwanger (als cyclus 28 dagen is).

4 jaar geleden

Hoi hoi! Hier sinds vandaag 3 positieve testen rijker. Ook steeds bang om alsnog ongesteld te worden, al voel ik nu al twee weke aanhoudende druk op mijn buik, alsof mn baarmoeder laag ligt. Af en toe ook krampjes en rommelige darmen.... best herkenbaar

4 jaar geleden

Aargh ik word zo enorm zenuwachtig door dat drukkende gevoel in mijn buik. Nu ook last van m’n onderrug. Zo bang dat alsnog de menstruatie door breekt 🥺

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Aargh ik word zo enorm zenuwachtig door dat drukkende gevoel in mijn buik. ...
Heb precies hetzelfde! Elke keer weer bang om naar de wc te gaan :(

4 jaar geleden

Reactie op Karolinebx

Heb precies hetzelfde! Elke keer weer bang om naar de wc te gaan :(
Elke keer als ik 'veilig' naar de wc ben geweest, zeg ik blij tegen mijn vriend dat ik nog steeds zwanger ben. Ik had nooit gedacht dat ik het zó fijn zou vinden om m'n eigen urine te zien XD