53 Reacties

4 jaar geleden

Jullie al last gehad van bandenpijn? Ik moest flink hoesten en dat werd beloond met een goede steek in mijn zij... dit wordt nog wat haha...

4 jaar geleden

Reactie op Anna | Moderator

Elke keer als ik 'veilig' naar de wc ben geweest, zeg ik blij tegen mijn vr ...
Hahaha, heel herkenbaar dit. Elke keer weer op opluchting 😉

4 jaar geleden

Haha ja precies dit! Gek blijft het hé!

4 jaar geleden

Reactie op Anna | Moderator

Jullie al last gehad van bandenpijn? Ik moest flink hoesten en dat werd bel ...
Ja dit heb ik soms ook indd! Of als ik me te snel of verkeerd omdraai.. 😬 ben beetje voorzichtig geworden..soms ook bang om alsnog ongi te worden..maar tot nu toe gaat alles nog goed😅

4 jaar geleden

Reactie op Carly90

Hoi! Oh gelukkig! Dan ben ik niet de enige die dit gekke gevoel heeft hah ...
Precies dat!

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Aargh ik word zo enorm zenuwachtig door dat drukkende gevoel in mijn buik. ...
Heel herkenbaar! Hier ook behoorlijk veel buikkrampen en lage rugpijn. Elke keer spannend om naar de wc te gaan. Hoop maar dat het er gewoon bijhoort 🙏

4 jaar geleden

Ik heb nu ook soort steken maar dan aan één kant. Voelt scherp, iemand die dit herkent?

4 jaar geleden

Volgens mij hoort dat er inderdaad bij. Hier 4+4 was vanmorgen beetje misselijk, beetje duizelig en vanmiddag hoofdpijn. Ook dat schijnt er bij te kunnen horen. Ik kan het me van de 1e niet meer zo goed herinneren Het is ook zo spannend allemaal!

4 jaar geleden

Reactie op Anna | Moderator

Hoi hoi! Hier sinds vandaag 3 positieve testen rijker. Ook steeds bang om a ...
Heb echt precies hetzelfde!

4 jaar geleden

Ook hier herkenbaar! Hopelijk hoort het er gewoon bij :) En als je al eerder een miskraam hebt gehad, ga je er toch minder onbezonnen in (helaas) en ben je er wat meer op gefocust (heb ik dan)..

4 jaar geleden

Reactie op jemuw

Ik heb nu ook soort steken maar dan aan één kant. Voelt scherp, iemand die ...
Ja heb ik! Ik was er zelfs voor naar de Energency Response gegaan (woon in de UK) omdat ik bang was voor een zwangerschap buiten de baarmoeder. Blijkt “gewoon” de corpus luteum te zijn (een cyste die helpt bij de hormoonhuishouding todat de placenta het overneemt). Maar ik had dan ook scherpe pijn die continue aanwezig was, super lokaal! Wel spannend want die cyste lijkt op mn zenuwen te duwen dus ik voel het soms ook in mn been! Gek hè. Ik vertelde mezelf lang dat ik mn lichaam moest vertrouwen, maar ben uiteindelijk wel blij dat ik er toch ff naar heb laten kijken en ik nu weet dat de baby iig op de goede plek zit.

4 jaar geleden

Herkenbaar. Heb precies hetzelfde, een opgeblazen gevoel en hele lichte prikjes

4 jaar geleden

Reactie op jemuw

Ik heb nu ook soort steken maar dan aan één kant. Voelt scherp, iemand die ...
Klopt, lichte prikjes aan maar een kant