5 Reacties

4 jaar geleden

Ik slik nu een zwangerschapsmulti van Orthica. Hier zit uiteraard ook foliumzuur in. Dat is tot 10 weken. Dus daarna zal ik overstappen op losse vitamine. Want alle mama/zwangerschaps vitamine bevatten foliumzuur. Als het goed is komt er vanzelf uit je bloedtest als je tekorten hebt. Die kan je dan aanvullen.

4 jaar geleden

Dankjewel voor je antwoord! De verhalen online zijn zo wisselend waarbij ze zeggen dat je Mama Compleet ook de gehele zwangerschap kunt innemen maar door het foliumzuur kan dit echter maar tot 10 weken? Heb jij bloed laten prikken bij de dokter, of doen ze dat bij de VK? Nog meer dames die tips hebben?

4 jaar geleden

Reactie op M32

Dankjewel voor je antwoord! De verhalen online zijn zo wisselend waarbij ze ...
Klopt zijn heel veel wisselende verhalen. Moeilijk om allemaal bij te houden. Als je de intake bij de verloskundige hebt dan krijgt je een kaart mee om bloed te laten prikken. Ik heb mijn vorige zwangerschap de vitamine gewoon doorgeslikt. Maar las nu een onderzoek dat aan geeft dat langer foliumzuur innemen dan 10 weken kan zorgen voor te strak lipbandje en/of tongriempje. Dat had mijn zoontje en moest daar aan geholpen worden. Vandaar dat ik het deze zwangerschap bewust niet wil doen.

4 jaar geleden

Reactie op hippiemom91

Klopt zijn heel veel wisselende verhalen. Moeilijk om allemaal bij te houde ...
Bedankt voor je tip! Beter dan inderdaad om die 10 weken aan te houden.

4 jaar geleden

Ik slik meer-in-2 zwanger