27 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees even mee. Bij de pretecho zagen ze bij mij ook een laagliggende placenta. Volgende week 20 weken echo om te kijken hoe het er dan voor staat. :)

3 jaar geleden

Reactie op SaNoy

Wat houdt dat in? Nog nooit van gehoord? Kun je wel gewoon bevallen enzo? W ...
Het betekent in het kort dat ik op 30 weken opnieuw controle echo moet als de navelstreng dan niet omhoog is gegaan met de placenta moeten we praten over me bevalling. Maar daar wilde ze nu nog niet op vooruit lopen. Ja precies. Heb het nu wel losgelaten en ik probeer weer te genieten ipv me zorgen te maken.

3 jaar geleden

Reactie op Vryan

Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap gehad. Ze kwamen er bij de geboorte ...
Super bedankt voor je berichtje dit is precies wat de echoscopiste me ook vertelde dat het iets is voor de bevalling. Alsnog stelt je bericht me gerust dus dankjewel💐

3 jaar geleden

Reactie op Daneenee

Zal dat eens navragen woensdag kom ik op terug oké? Ik printscreen t even
Hai, Hoe is het gegaan? Ik moest vandaag bij de vk zijn. Zij heeft me uitgelegd dat je tot 2cm een keizersnede kreeg (en dus medisch). Van 2 tot 4 cm ben je aan het ziekenhuis gebonden. Je bent niet medisch, maar het wordt wel vergoed door de verzering. Dit om dat de kans op complicaties aanwezig is. En de gyn advies geeft voor een poliklinische bevalling. D8, laat t je even weten!

3 jaar geleden

Reactie op SaNoy

Hai, Hoe is het gegaan? Ik moest vandaag bij de vk zijn. Zij heeft me ui ...
Lief dat je een bericht stuurt. Helaas kan ik je deze info niet delen en vind ik het fijn dat je het zelf heb na kunnen vragen. Ze hebben bijzonder verkeerd gekeken vorige week en is er bij mij niets aan de hand🙄 ben dus weer gewoon terug bij mijn vk

3 jaar geleden

Reactie op Daneenee

Lief dat je een bericht stuurt. Helaas kan ik je deze info niet delen en vi ...
Voor jou alleen maar fijn! Wel stom dat ze dat dan zo verkeerd hebben beoordeeld. Maar goed, nu weer fijn bij de vk, altijd goed! Fijne zwangerschap nog!⚘

3 jaar geleden

Nog iemand die dit heeft en waarbij hierdoor een keizersnede gepland staat? Mijn placenta ligt op 8mm van de opening, moest meer zijn. De kans op bloedingen is anders te groot. Ik ga binnen 11 dagen (op 38w5) bevallen.