20 Reacties

VRIEND

5 jaar geleden

Wij hebben kunst planten in de babykamer, makkelijk te onderhouden en ziet er leuk uit! 馃槂

5 jaar geleden

Ik heb zelf een bananenplant en Chinees lantarentje op de kinderkamer. Beide niet giftig, maar sowieso staan ze hoog genoeg dat onze kleine er voorlopig nog niet bij kan. Verder is bv. Alo毛 Vera aan te raden voor extra zuurstof. Misschien heb je iets aan deze lijstjes: https://roomed.nl/kamerplanten-babykamer/ https://www.minime.nl/artikelen/2275/planten-in-de-babykamer https://greenlifestylestore.nl/planten-in-de-babykamer-yes/

5 jaar geleden

Wij hebben Alo毛 Vera en euh, nog iets... Op de kamer staan, hoog op de kledingkast. Bij de Intratuin gehaald en volgens de medewerker daar heel geschikt voor een kinderkamer en h茅茅l makkelijk in onderhoud. Het zijn vetplanten dus daar kun je niet zoveel verkeerd aan doen, behalve te veel water geven. Maar dan moet je het wel echt bont maken met gieters tegelijk.

5 jaar geleden

Wij hebben een bananenplant op de kamer staan, op de grond in een mand dus die moet op termijn wel naar onze slaapkamer verhuizen. Verder ben ik ook nog op zoek naar leuke mini plantjes voor op de wandplanken!

5 jaar geleden

Kunstplanten hier :)

5 jaar geleden

Reactie op hopsakeetje

Wij hebben Alo毛 Vera en euh, nog iets... Op de kamer staan, hoog op de kled ...
Mag ik vragen waar je die leuke riette mandjes vandaan heb?

5 jaar geleden

Alo毛 Vera. Hier op alles slaapkamers

5 jaar geleden

Zolang een plant niet giftig is, kan deze altijd op een baby-/slaapkamer. Elke plant zuivert de lucht. Loop gezellig door het tuincentrum en zoek tussendoor even op google op of de leuke plant giftig is als je hem opeet. 馃槈

5 jaar geleden

Ah jij krijgt al meer reacties. Ik zet een monstera, zebra gras en aloe Vera op de kamer. Ik heb er ook een topic van gemaakt en daar staan nog meer planten op die je kan plaatsen.

5 jaar geleden

Reactie op baby 2020

Die zijn ook van de Intratuin! Hebben vaak leuke dingen 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op baby 2020

Is ook wel een leuke DiY. :) natuurTouw, lijm en een spatje verf.

5 jaar geleden

Jaaa ik wil ook zoo graag planten in de babykamer! Zo mooi en rustgevend en indd luchtzuiverend.. Ga denk ik een bananenplant doen die zijn mooi en niet zo duur, en wat kleintjes in t vensterbank

5 jaar geleden

Ik heb het gewoon bij de Intratuin gevraagd

5 jaar geleden

Wij hebben een pannenkoeken plant 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op hopsakeetje

Wij hebben Alo毛 Vera en euh, nog iets... Op de kamer staan, hoog op de kled ...
Hoi waar heb je de potten gekocht. Ze zijn gaaf.

5 jaar geleden

Reactie op Maxime123

Ik heb het gewoon bij de Intratuin gevraagd
Gaaf ook die tor en die libel op de muur馃槏

5 jaar geleden

Reactie op JennyDirk

Hoi waar heb je de potten gekocht. Ze zijn gaaf.
Bij de Intratuin 馃グ

5 jaar geleden

Wij hebben deze van de Ikea. Volgens internet helemaal veilig 馃榿

5 jaar geleden

Reactie op hopsakeetje

Bij de Intratuin 馃グ
Dank je

5 jaar geleden

Aloe Vera plant. Is luchtzuiverend en kan bij vele andere kwaaltjes gebruikt worden. En is niet giftig