PMS of zwanger?

SjoukjeLina2018
één maand geleden
Volgen
Waarom lijken de signalen van PMS zoveel op de eerste symptomen van een zwangerschap? Woensdag pas mijn NOD en ik voel zoveel maar het kan ook zoveel zijn 😭
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
5 reacties
SjoukjeLina2018
één maand geleden
Reactie op verwijderd lid
Wat voel je dan vooral?
Ok, wat voel ik...uhm, het belangrijkste: twee dagen krampen in mijn onderbuik (8 dagen na ovulatie), deze week al een paar keer veel vroeger dan normaal echt helemaal uitgeblust en klaar om naar bed te gaan. Een paar emo momentjes om hele kleine dingen, een beetje misselijk maar niet overdreven heftig of zo. Afgelopen nacht om onverklaarbare reden wakker gelegen. Wat afwijkt is dat ik niet als een idioot loop te eten, dat heb ik meestal wel in de aanloop naar mijn menstruatie. Ik snak dan naar chocola, en nu heb ik dat eigenlijk niet. Verder heb ik nog wel wat rommelige darmen en voelde ik wat plopjes, maar of dat nou iets is wat ik notmaal niet heb, geen idee. Bij mijn eerste had ik helemaal geen kwaaltjes, maar ik wíst gewoon dat ik zwanger was. Nu heb ik dat gevoel sinds gisteren, maar dat kan ook zijn omdat ik het zo graag wíl voelen. Al 3 vroege testen gedaan, trouwens. Idioot die ik ben 😅 Allemaal negatief natuurlijk.
  • Rapporteren
Amy100189
één maand geleden
Dinsdag zou ik me nod hebben gisteren een test tegen aan gegooid en die was duidelijk positief vandaag voor de zekkerheid nog 1 test gedaan en ook die was positief onverwachts maar toch heel blij word mijn derde kindje
  • Rapporteren
SjoukjeLina2018
één maand geleden
Reactie op Mandy1201
En hoe gaat het nu?
Het was PMS. Vandaag, dus paar dagen voor NOD ongesteld geworden. Helaas! Ik had echt even hoop, want behalve de dingen die ik hier al beschreef, was ik de laatste dagen extreem moe.
  • Rapporteren