23 Reacties

5 jaar geleden

Biotex!

5 jaar geleden

Gelijk in water doen met oxi action en dan pas in de was werkt bij mij

5 jaar geleden

Ik zweer bij biotex.

5 jaar geleden

Ossengalzeep, daarmee krijg ik alle poepvlekken eruit

5 jaar geleden

Ossengalzeep 👌🏻 Daarna gewoon wassen in de machine.

5 jaar geleden

Biotex handwas laten inwerken en daarna direct in de was 🧺

5 jaar geleden

Vanish voorbehandelen meteen na verschonen en in een emmer water bewaren tot je moet wassen. Als vlek er niet meteen uit is, in de zon leggen. Dat bleekt veel weg ☺️

5 jaar geleden

Een beetje gek, maar wij gebruiken de dettol keukenreiniger spray! Zelfs als het er pas de dag erop in de was gaat, even sprayen en gewoon mee in de was op 30 graden. Tot nu toe alles schoon uit de was gekomen :)

5 jaar geleden

Hier werkt dasty als een malle. Deed ik altijd al bij vlekken op witte kleren. Gewoon een keer geprobeerd toen de romper onder poep zat. Zelfs toen ik perongeluk de romper pas na 2 dagen met vlek erin had gewassen.

5 jaar geleden

Ossengal

5 jaar geleden

Ossengalzeep! 👌🏼

5 jaar geleden

Ik doe uitspoelen en dan zet ik t in een emmertje water met gewoon wasmiddel totdat ik weer een was ga draaien.

5 jaar geleden

Bij ons is het na elke wasbeurt gewoon weg. Gebruiken neutral wasmiddel en nog nooit vlekken overgebleven, gek genoeg. Doen niks aan voorwas oid en zelfs als we het wasje vergeten waren en het er pas later in ging was het schoon. Gewoon op 30 graden zonder wasverzachter etc

5 jaar geleden

Werken de middeltjes ook als de kleertjes al gewassen zijn? Ik zit nu met 'schone' was waar vlekken in zijn blijven zitten. Heeft iemand dat geprobeerd?

5 jaar geleden

Beetje dreft erop onder de kraan soppen en uitspoelen daarna in de wasmachine

5 jaar geleden

ik was het altijd koud. werkt perfect.

5 jaar geleden

Biotex bij de was of bij hardnekkige vlekken even in de week met biotex

5 jaar geleden

Oldskool ossengalzeep.. werkt grandioos.

5 jaar geleden

Ossegal idd, natmaken met koud water. Boenen met blok ossengal en dan in de wasmachine

5 jaar geleden

Direct uitboenen met ossengalzeep. Als dit niet voldoende werkt, dan helpt shout ook. Op lichte stoffen kan je dit in laten trekken