52 Reacties
5 jaar geleden
Gezien ik dan thuis zit en het nog steeds altijd warm heb, gewoon een jurk met lange mouwen 😊
5 jaar geleden
Ik ben wel enthousiast over de nieuwe Pieces Maternity lijn 👏🏻. Mooie materialen en niet al te duur: https://www.mamalicious.com/nl/nl/mm/pieces-maternity/
5 jaar geleden
Reactie op Sabrina3812
Ik ben wel enthousiast over de nieuwe Pieces Maternity lijn 👏🏻. Mooie mat ...
Ha wat een fijne tip dit, bedankt! Ik kon nergens iets vinden wat ik ook maar een beetje bij me vond passen! Nu ik inmiddels bijna 18 weken zwanger ben van een tweeling en het meeste van m'n normale kleding niet écht comfortabel meer zit is dit heel fijn!
5 jaar geleden
Ergens ook winter positie kleding te krijgen voor zwangeren met een hele dikke buik 🙈. De trui die ik in de winter gekocht had (positie trui) is nu al te kort. Ben pas 30 weken 🙈
5 jaar geleden
Reactie op Cooking Baby Nr3
Ergens ook winter positie kleding te krijgen voor zwangeren met een hele di ...
Ik heb van de week dikkere truien besteld bij h&m en bonprix. Ik heb ook al best een grote buik voor 30 weken en bij mij zitten ze precies goed, zelfs nog iets langer! 👌🏻
5 jaar geleden
Heeft iemand tips voor broeken voor langere dames? Lengtemaat 34/36? Alle broeken zijn te kort 😒
5 jaar geleden
Reactie op Evelienh88
Heeft iemand tips voor broeken voor langere dames? Lengtemaat 34/36? Alle b ...
Idd prenataal of mamma licious
5 jaar geleden
Ik ga vestjes dragen met daaronder zw.sch. shirts. Voor die paar maanden vind ik het zonde hier geld aan uit te geven
5 jaar geleden
Reactie op NovemberBabyLin
Ik heb van de week dikkere truien besteld bij h&m en bonprix. Ik heb oo ...
Oké, ja ik had m'n trui ook bij Bonprix vandaan. Wellicht gewoon pech met het model 😊
5 jaar geleden
Reactie op Cooking Baby Nr3
Oké, ja ik had m'n trui ook bij Bonprix vandaan. Wellicht gewoon pech met h ...
Hier zie je mijn buik met 30 weken en trui komt bij de h&m vandaan en is iets langer 😊 misschien verschillend idd per model 🤷🏻♀️