6 Reacties

5 jaar geleden

Ik herken alles, al denk ik dat het bij mij niet enkel aan de zwangerschap ligt. Ik ben al bekend met ptss en depressies.

5 jaar geleden

Reactie op Fem_x

Ik herken alles, al denk ik dat het bij mij niet enkel aan de zwangerschap ...
Jeetje, dat lijkt me ook zwaar! Heb je hulp? Ik twijfel om in therapie te gaan. Merk dat ik nog een hoop moet verwerken.

5 jaar geleden

Reactie op Carly90

Jeetje, dat lijkt me ook zwaar! Heb je hulp? Ik twijfel om in therapie te ...
Ik had hier nog nooit van gehoord maar ook hier het label ptss sinds m'n bevalling ... Dus lastig of het daar niet aan ligt, ik denk dat ik er 6 punten van herken Ik krijg edmr en psychologische hulp... Niet het eerste wat je bedenkt bij het krijgen van een kind😔

5 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ik had hier nog nooit van gehoord maar ook hier het label ptss sinds m'n be ...
Ook heftig! Nee dat is idd niet wat je denkt aan het krijgen van een kind. Goed dat je hulp hebt gezocht/gekregen. Vind dat altijd erg sterk van mensen als ze dat doen ☺️

5 jaar geleden

Reactie op Carly90

Jeetje, dat lijkt me ook zwaar! Heb je hulp? Ik twijfel om in therapie te ...
Ik ben het best gewend helaas. Het is zwaar, maar ik weet niet beter meer. Ik ben daardoor ook volledig arbeidsongeschikt en zit al een tijdje in therapie. Helaas verlicht dat de lijdensdruk nog altijd niet in mijn geval. Ik zou zeker aan de bel trekken als je uitgeput raakt enzo. Liever op tijd dan aan de late kant! Je wordt er nooit stommer van.

5 jaar geleden

Oh heel herkenbaar.. alles wat je opsomt ken ik! Ook die hoofdpijn😦