10 Reacties

2 jaar geleden

Jaa zo vervelend. Wij hadden het vandaag ook. Heb ze toen na een uurtje nog een keer neergelegd en toen hebben ze nog wel geslapen.

2 jaar geleden

Ja zo vervelend. Heb je ze een uur nadat ze wakker waren geworden opnieuw in bed gelegd of op bed gelegd, niet willen slapen, eruit gehaald en een uur later nog eens geprobeerd?

2 jaar geleden

Ik had dit met mijn dochter ook toen ze nog klein was. Ik hield ze meestal wakker in de auto en als ze dan toch een x sliep dan was het maar zo en zag ik het de middag wel. Ene x sliep ze dan wel nog andere x idd in de kinderwagen. Heel soms kon ik haar slapend over leggen en soms bleef ik even in de auto zitten als dat mogelijk was. Je hoeft je zeker geen slechte moeder te voelen ze worden er niet slechter van als t slapen een x anders verloopt.. probeer t los te laten soms loopt t gewoon zo...

2 jaar geleden

Heeeeel herkenbaar, en in mijn optiek niet te voorkomen. Onze dochter doet in principe nog maar 1 slaapje maar heel soms 2 en soms dus ook echt niet te voorspellen en je moet toch wat op een dag.... Bij ons helpt een fles melk een beetje vaak gaat het gped maar soms heeft ze er gewoon geen zin in en houd een grote party ik haar bed gooit alle knuffels eruit, slapen ondanks dat ze wel moe is kunnen we dam echt vergeten.... Vaak vind ik het oprecht irritant 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Ja zo vervelend. Heb je ze een uur nadat ze wakker waren geworden opnieuw ...
Ja, eerste keer om 12.00 uur in bed gelegd, ze bleven wakker, dus 12.30 uit bed gehaald. Toen een uurtje gespeeld en 13.30 nog een keer in bed gelegd.

2 jaar geleden

Zou het niet kunnen betekenen dat het eigenlijk nog te vroeg is voor maar 1 slaapje per dag?

2 jaar geleden

Ik probeer hem altijd in de auto wakker te houden, trek z’n speen uit en dan jammert hij maar even. Zo blijft hij iig wakker en slaapt op z’n slaaptijden.

2 jaar geleden

Mijn meisje valt ook soms in slaap in de wagen of auto. Ik ga en kan het niet tegen houden. Ene dag slaapt ze 2 x en de andere dag 1 keer. Ook op kdv verschilt dat. De lengte van haar slaapje is thuis 1,5 uur maar soms 3 uur. Op kdv vaak korter. Is je meisje verder vrolijk? Heeft ze last van de powernapjes??

2 jaar geleden

Hier laten we haar dan in bed spelen met haar berg knuffels. Soms vast ze alsnog in slaap en soms is het een grote party waarbij ze staat te dansen en springen. Maar daarna is ze wel altijd weer uitgerust

2 jaar geleden

Ik herken dit. Die van ons slaapt standaard in de auto bij een langere rit. Of hij nu om 6 uur wakker was of 8 uur, het maakt niet uit. En dan in de middag is het meestal een ramp met slapen. Ik heb mij er bij neergelegd, dan maar niet/weinig slapen in de middag. Wij hebben nou eenmaal een auto slaper.