13 Reacties

9 maanden geleden

Eerst nummer 2 eruit krijgen. Maar tis zeker niet uitgesloten als alles goed zou gaan 🙏🏻☺️

9 maanden geleden

2de van ons van november 2020, en inmiddels de 3de van september 2022. Mijn tip: DOE HET NIET!!1!!!1! Nee grapje 🤣🤪 ❤️ Het is pittig, vooral 3 onder de 4 is echt bizar pittig, maar onze oudste is gelukkig bijna 6, maar het is ook echt heel leuk en gezellig! 🥰

9 maanden geleden

Reactie op Thereforyou

2de van ons van november 2020, en inmiddels de 3de van september 2022. Mij ...
Haha doe het niet 😂 Jaa ons lijkt het juist pittiger als er veel tijd tussen de kindjes zit omdat je dan elke keer weer opnieuw de pittige fases ingaat terwijl je weer meer vrijheid gewend was. En het lijkt me voor de kindjes ook super leuk en gezellig als ze qua leeftijd niet heel veel schelen. Ik merk dat nu al bij mijn zoontje en dochtertje. Ze zijn echt gek op elkaar.

9 maanden geleden

Reactie op babyboy

Haha doe het niet 😂 Jaa ons lijkt het juist pittiger als er veel tijd tuss ...
Ja, het heeft beide denk ik voor- en nadelen... achteraf had ik liever een jaartje gewacht, zodat de middelste wat zelfstandiger was, maar jouw punt snap ik ook zeker, want hij is idd wel helemaal weg van z'n broertje en met spelen is dat over een paar jaar wel superleuk! 😍

9 maanden geleden

Ik wou dat het zo ver was. Nu aan het proberen voor een tweede kindje. Lange tijd ertussen vanwege gezondheidsproblemen dankzij de eerste bevalling 😟

9 maanden geleden

Hoi!! Toevallig ben ik vorige week gestopt met de pil! Super leuk om die spannende tijd weer in te gaan... Onze oudste is van 2013, word in september 10. De 2e is van 23 november 2020.

9 maanden geleden

Ik ben vorige maand bevallen van ons derde en ons vierde kindje. De oudste is geboren op 5 december 2020, de middelste in januari 2022 en voor mijn man was het toen eigenlijk klaar. In augustus begon het bij mij toch weer te kriebelen en in november bleek ik zwanger te zijn van een tweeling 🤭 4 kids in 2,5 jaar dus, maar op dit moment nog steeds maar 3 thuis en dat is tot nu toe goed te doen. Ons jongste zoontje is geboren met mozaïek trisomie 8 en heeft daardoor wat opstartproblemen (gehad), maar doet het inmiddels zo goed dat hij komende week als het goed is naar huis mag😀 en dan gaan we zien hoe alles loopt

8 maanden geleden

Onze oudste is ook van november 2020 en onze jongste is van (eind) maart 2022. Wij twijfelen nog over een derde. Heb na nummer 2 heel lang geroepen dat het klaar is, maar nu kriebelt het toch?! Wat heeft jullie doen besluiten om er (nu) voor te gaan?

7 maanden geleden

Nou we hebben toch de knoop doorgehakt en het was meteen raak. Ik ben nu zwanger van baby nr. 3. Ik ben nu 5 weekjes zwanger. Onze kindjes namen eigenlijk de twijfel weg. Als ik kijk hoe ze met elkaar omgaan en hoe gek ze op elkaar zijn.. we wilden niet dat de 3e veel later zou komen. Die gunnen wij ook zo’n leuke band met zijn broer en zus. We kunnen niet wachten 💛

7 maanden geleden

Hoi, Gefeliciteerd met de zwangerschap 😀 Wij hebben 3 kinderen. De oudste is net 4, de tweede is van november 2020 en de jongste is afgelopen mei geboren. Bij ons was ook de band die de oudste 2 hedden de doorslag en als ik zie hoe ze nu met hun broertje omgaan, ben ik heel blij dat we het gedaan hebben.

7 maanden geleden

Onze oudste is van 6 november 2020, de tweede van 2 mei 2022 en nu in verwachting van de derde. Drie onder de 4, maar heel veel zin in

7 maanden geleden

Wij zijn aan het proberen voor een derde kindje. Net 1e poging. Nu op wachtbankje. Nod is vrijdag. Oudste dochter Meaven is uit nov 2019, en jongste uit oktober 2020.

6 maanden geleden

Reactie op babyboy

Nou we hebben toch de knoop doorgehakt en het was meteen raak. Ik ben nu zw ...
Gefeliciteerd, fijne zwangerschap gewenst! Hier 3 kindjes, oudste juli 2019, middelste nov 2020, jongste februari 2023. Het is druk maar ook erg leuk, ze spelen zelfs nu al soms met z’n 3en. Als ik de jongste op het kleed leg vinden de broers het leuk om met d’r te spelen, genieten om naar te kijken, al is het ook opletten dat ze d’r niet gaan tillen, rollen etc.