207 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Voldemort

Mijn verhaal wil je niet horen denk ik. Ik was vrij snel weer zwanger na Vi ...
Jeetje wat heftig! Snap heel goed dat je verstandelijk besloten hebt niet verder te gaan, maar kan me goed voorstellen dat je gevoel het daar nog niet mee eens kan zijn. Hopelijk zitten hoofd en hart snel op een lijn. Sterkte 🍀

één jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Zou fantastisch zijn als het zo snel is gelukt! 💕 Wij zijn 10 maanden bezi ...
Ja wij hebben 2 “oopsies” gehad, waarvan we eentje kwijt zijn geraakt. Dus tot zo ver kunnen we wel stellen dat we redelijk vruchtbare mensen zijn ofzo 😅😂 heb nu de laatste week vrij veel kleine kwaaltjes die daar perfect door verklaart kunnen worden, dus moest het echt van de eerste poging lukken zou ik zelf onder de indruk zijn, maar zeer gezegend. Weet dat dit een zeldzaam iets is

één jaar geleden

Reactie op Boterbloem4321

Ik lees graag mee met jullie. Wij willen nu ook voor een tweede kindje gaan ...
Wat vervelend dat je zo'n last van je stuitje hebt. Ik ben tijdens de zwangerschap van Sophia gevallen met skeeleren. Stuitje waarschijnlijk zwaar gekneusd geweest. Ik heb hier nog lang last van gehad, tot ik ging slapen met een kussentje tussen mijn benen. Daarna is het heel rap beter gegaan. Ik weet hoe pijnlijk je stuitje kan zijn!😅

één jaar geleden

Reactie op Voldemort

Ik heb ook een BBz gehad. Het is heftig. Misschien helpt t je een therapeut te bezoeken die hier expertise in heeft?

één jaar geleden

Reactie op Voldemort

Jeetje wat heftig😣 en wat vind ik het ontzettend vervelend dat je dit allemaal hebt moeten meemaken.. Ik kan me er geen voorstelling van maken.. Misschien kan therapie of EMDR je helpen om het allemaal een plekje te geven? Heel veel sterkte ♥️

één jaar geleden

Wij hadden vandaag een positieve test! 🤩 2 maanden geprobeerd, hiervoor 2 “oepsies” waarvan 1 verloren. Gaat in het algemeen dus vrij vlot hier 🥲

één jaar geleden

Reactie op KirstenSam01

Wij hadden vandaag een positieve test! 🤩 2 maanden geprobeerd, hiervoor 2 ...
Wat leuk dat je een positieve test hebt! Gefeliciteerd!! 😄

één jaar geleden

Reactie op KirstenSam01

Wij hadden vandaag een positieve test! 🤩 2 maanden geprobeerd, hiervoor 2 ...
Gefeliciteerd 🤗

één jaar geleden

Hier ook al vanaf januari 2022 aan het proberen voor een tweede. 🤞🏻

één jaar geleden

Ik heb 2 weken terug een positieve test gehad 😃 we waren 11 maanden aan het proberen, echt fijn dat het gelukt is, ben zo benieuwd!

één jaar geleden

Hier ondertussen alweer bevallen van ons 2e kindje 🤗

één jaar geleden

Wij mogen ons 2e kleintje knuffelen in december 🥰 deze zwangerschap is zo anders dan met haar. Corona heeft toen echt een hoop verpest.

één jaar geleden

Reactie op JennVR

Wij mogen ons 2e kleintje knuffelen in december 🥰 deze zwangerschap is zo ...
Wij mogen onze tweede ook in december verwelkomen Het is nu inderdaad zo anders dan de vorige zwangerschap

één jaar geleden

Reactie op Cis87

Wij mogen onze tweede ook in december verwelkomen Het is nu inderdaad zo ...
Wat een leuk nieuws!! Gefeliciteerd!

één jaar geleden

Ja hier ook onze 2e in december 😁

één jaar geleden

Inmiddels een half jaartje op weg met proberen, maar helaas nog niks gebeurd. Einde van de week zou ik ongesteld moeten worden en heb minder menstruatieklachten (normaal vrij heftig, net zwangerschapsklachten), maar we zijn wel net terug van vakantie dus mogelijk is het allemaal niet zo opgevallen. Hoop dat het ons binnenkort wel gegund is dat ons zoontje grote broer mag worden, ondanks dat ik weet dat we nog niet super lang bezig zijn.

één jaar geleden

Nu ronde 18/19. Volgens het pendelen van iemand in een topic ben ik zwanger maar nu nog een paar dagen wachten om te testen. Ik wil het zo (te) graag geloven.. dat nu de teleurstelling nog groter zou zijn. Pfff nog een paar dagen op het wachtbankje 🙁

één jaar geleden

September onze intake-afspraak bij het fertiliteitscentrum, omdat het natuurlijk weer niet lukt 😶

één jaar geleden

Reactie op linniem

Nu ronde 18/19. Volgens het pendelen van iemand in een topic ben ik zwanger ...
En ?

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

En ?
Het klopt! 😁 Testte 7 dagen na nod al positief.