207 Reacties

één jaar geleden

We hebben besloten voorlopig nog niet het medische traject in te gaan. Was met Luna wel nodig en heel erg pittig. We wachten voorlopig dus gewoon af.

één jaar geleden

Ik...maar ik heb nu net voor de tweede keer een miskraam gehad... Ik weet niet of we het nog een keer gaan proberen. Mijn cyclus is in ieder geval wel heel regelmatig.

één jaar geleden

Reactie op flower1985

Wij zijn sinds april aan het proberen zwanger te worden, frustrerend proces ...
Dat dus.... ik ben ook 37

één jaar geleden

Yes, sinds Januari gestopt met de pil. 1e keer duurde het 5 maanden. Ovulatie met testen niet echt gevonden. Sinds een week rugpijn en buikpijn... Volgende week hopelijk geen menstruatie🤞

één jaar geleden

Wij zijn sinds januari weer bezig. Helaas nog geen zwangerschap. Bij onze zoon duurde het ongeveer 5 maand voordat ik zwanger was en toen was een cyclus app voldoende om de eisprong goed te bepalen. Ik geef nog borstvoeding, dus de vraag is of er daadwerkelijk een eisprong plaats vindt. Wij proberen het los te laten, wat lastig is. Ik voel soms wel een steek van jaloezie als ik hoor dat er in onze omgeving weer iemand zwanger is. Mijn man steunt mij gelukkig heel goed en geeft iedere keer aan dat het is zoals het is en dat hij mijn jaloezie, en soms ook verdriet, heel goed snapt.

één jaar geleden

Hier ook sinds februari aan het proberen voor een tweede. Bij de eerste was het na 6 maanden raak maar toch elke ongesteldheid toch stiekem een beetje teleurgesteld. Ik neem ook sinds eind vorig jaar medicatie waarbij het advies was om niet te nemen voor/tijdens een zwangerschap (al zorgt het niet voor afwijkingen ofzo, algemeen advies is gewoon geen medicatie), maar 3 maanden gestopt resulteerde in weer ondraaglijke hoofdpijn dus ben ze weer gaan slikken. Stop wel meteen zodra die positieve test in handen is, maar man wat voelt het stom dat ik dan elke keer tóch denk dat het mss door de medicatie komt (slaat nergens op maar toch hè). Hopelijk snel allemaal een positieve test! 🤞

één jaar geleden

Reactie op Voldemort

Ik...maar ik heb nu net voor de tweede keer een miskraam gehad... Ik weet n ...
Heftig zeg! Kan me voorstellen dat je het misschien niet nog een keer aandurft

één jaar geleden

Reactie op EllieB

Heftig zeg! Kan me voorstellen dat je het misschien niet nog een keer aandu ...
Ik wil nog 1x proberen. Maar mijn man twijfelt. Ik wil hem niet pushen. Ik verwacht dat hij over een paar dagen zegt: "Oké, nog 1x proberen."

één jaar geleden

Wij willen binnenkort de spiraal eruit halen. Ben ook wel klaar om zonder kunstmatige hormonen alles te doen. Voel me net een snollebolleke mijn hormonen schieten alle kanten op en dat maakt mij ook geen prettig persoon al zeg ik het zelf. Ben benieuwd hoelang t bij ons gaat duren voordat we aan mogen tellen. Als het komt is het welkom als het niet meer lukt dan hebben we een gezonde zoon. Word ook alweer 33

één jaar geleden

Wij hebben een zoontje van augustus 2018, een zoontje van november 2020, en afgelopen woensdag weer een positieve test na 4 maanden proberen. Bij onze eerste was ik na 2 maanden zwanger en bij onze 2de na een jaar.

één jaar geleden

Jaaa! Ik ben ook aan het proberen! 🥰🤭 vandaag 9dpo… en ik dacht vanmorgen een Tuurstreep te zien 🤪😜 hopelijk morgen duidelijker! 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

één jaar geleden

Ben eigenlijk meteen na zwangerschap weer begonnen. Niet echt actief maar hoopte eigenlijk dat het dan redelijk snel raak zou zijn. Op de eerste hebben we 3 jaar moeten wachten totdat het raak was. Was al bang dat het weer niet makkelijk zou gaan maar iedereen blijft zeggen, dat kan nu anders zijn. Maar helaas, die kleine is alweer 1 jaar en 9 maanden en nog geen teken van een zwangerschap.☹️ Wou er dit keer minder krampachtig mee bezig zijn maar word nu weer moeilijker als het lang duurde en ik al 39 ben. Van de andere kant voel ik me gezegend met die klein meid die we nu hebben. Zou voor haar alleen zo graag een broertje of zusje hebben. Ik blijf maar hopen.

één jaar geleden

Wij zijn ook sinds februari bezig maar hebben ook wat maanden overgeslagen. Deze maand met ovulatietesten. Over 11 dagen weten we het 🤞🏼

één jaar geleden

Reactie op Suusama

Jaaa! Ik ben ook aan het proberen! 🥰🤭 vandaag 9dpo… en ik dacht vanmorgen ...
😍😍😍

één jaar geleden

Eind vorig jaar hebben we een (gemiste) miskraam gehad, daarna hebben we bewust 3 maanden gewacht totdat mijn lichaam en geest weer hersteld waren. Daarna was het meteen raak. Nu bijna 18 weken zwanger, ben halverwege december uitgerekend. Onze kleine meid is dan net 2 jaar geweest. Ik ben vorige maand 40 geworden.

één jaar geleden

Ik ben 36, misschien speelt dat ook mee. Afgelopen maand wel ovulatietesten gebruikt, maar voelde steken op dag 14, dus ging uit van de eisprong. Maar dag 17 weer steken en toen ik voor het eerst een positieve ovulatietest. Moet morgen ongesteld worden, dus ben zo benieuwd...

één jaar geleden

Reactie op Diedietje

Ik ben 36, misschien speelt dat ook mee. Afgelopen maand wel ovulatietesten ...
Spannend! Ga je morgen testen?

één jaar geleden

Heb getest, negatief helaas. En begin inderdaad vandaag ongesteld te worden. Naja, volgende maand weer een kans! Zijn over 2 weken in Frankrijk, misschien helpt vakantie-modus!

één jaar geleden

Reactie op Diedietje

Heb getest, negatief helaas. En begin inderdaad vandaag ongesteld te worden ...
Jammer! Maar op vakantie inderdaad lekker gezellig maken! En dan weer duimen ☺️😁

één jaar geleden

Ja gisteren getest en positief 😃 nu afwachten op de afspraak bij vk