22 Reacties

5 jaar geleden

Wat fijn zeg! Ik heb het tot 2 weken terug ook gebruikt en ik deed 2 schepjes in zijn ochtendfles.

5 jaar geleden

Ik doe ook 2 schepjes in een halve avondfles. Er staat op dat het maximaal 5 min mag staan, dus doe het in een klein laagje zodat hij dat als eerste op heeft en geef daarna de rest :)

5 jaar geleden

Ik heb druppels (Probactiol mini), veel fijner dan het poeder. Weet ik ten minste zeker dat hij het echt binnen krijgt!

5 jaar geleden

Ik gebruik dit ook sinds kort en doe het in de eerste fles omdat ik weet dat die leeg gaat.

5 jaar geleden

Bij ons helpt het ook super. We doen 2 schepjes in de ochtendfles net als de vitaminen

5 jaar geleden

Ik heb druppels (Probactiol mini), veel fijner dan het poeder. Weet ik ten ...
Hey handig! Ga die meteen bestellen.

5 jaar geleden

Ik gebruik het sinds zijn geboorte. Mega duur zo'n potje maar durf het eigenlijk niet te stoppen tot hij 6 maanden is. Ben dan bang dat de krampen weer erger worden. Die 2 schepjes in de ochtend fles.

5 jaar geleden

Ik heb druppels (Probactiol mini), veel fijner dan het poeder. Weet ik ten ...
Wij gebruiken ook probactiol mini tot wanneer ga jij het geven?ik dacht dat tot 3 maanden maar ik heb toch twijfels.

5 jaar geleden

Ik doe s ochtends 1 schepje en s avonds 1 schepje

5 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Wat fijn zeg! Ik heb het tot 2 weken terug ook gebruikt en ik deed 2 schepj ...
Heb jij het afgebouwd of ben je in 1 x gestopt?

5 jaar geleden

Wij doen eens per dag.. ergens wanneer het uitkomt.. 2 schepjes in gekolft melkflesje. Ik durf eigenlijk nog niet zo goed te stoppen... 🙊

5 jaar geleden

Doe 1 schep in eerste ochtend fles.

5 jaar geleden

Nog een tip: Hier probiotica kids van vitalize. Even duur maar grotere pot. Bij mij andere kinderen hadden we wel orthiflor, maar deze werkt net zo goed. Hier ook gewoon door de ochtendfles. En het is een mespuntje ipv een schep. Dus je bent ook nog minder nodig😊

5 jaar geleden

Reactie op Rth1987

Wij gebruiken ook probactiol mini tot wanneer ga jij het geven?ik dacht dat ...
Ik gebruik deze nog steeds. Hij is nu 4 maanden. Nu krijgt mijn zoontje wel preventief antibiotica dus dat is ook de reden dat ik doorga. Heb het wel online besteld, scheelde echt paar euro per flesje dan als ik het bij Holland en Barrett kocht. En dan 5 flesjes tegelijk... misschien een tip

5 jaar geleden

Wij kregen als tip vd diëtist om het in de laatste avond fles te doen. Anders zou je meer kans hebben op krampjes 🤷 bij ons werkt het super!!

5 jaar geleden

Heb jij het afgebouwd of ben je in 1 x gestopt?
Ik ben gestopt toen het op potje was (probactiol mini), dus in 1x. Krampjes zijn nooit teruggekomen.

5 jaar geleden

Reactie op Manon9214

Wij kregen als tip vd diëtist om het in de laatste avond fles te doen. Ande ...
Is dat de fles van 23u (bijvoorbeeld) voordat je de nacht ingaat?

5 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Ik gebruik deze nog steeds. Hij is nu 4 maanden. Nu krijgt mijn zoontje wel ...
Dankje

5 jaar geleden

Reactie op Rth1987

Wij gebruiken ook probactiol mini tot wanneer ga jij het geven?ik dacht dat ...
Ik ben aan het afbouwen. Geef nu nog 2 druppels, als flesje leeg is, koop ik geen nieuwe meer.

5 jaar geleden

Hallo allemaal. Ik ben vorige week ook met de probiotica van Orthica begonnen. Mn zoon van 20 weken krijgt voornamelijk bv en poepte eens per 4, 5 dagen de laatste tijd. Nu ik begonnen ben met de probiotica poept hij een paar keer per dag in meer of mindere mate. Is dat normaal? Zn billetjes zijn al rood aan het worden van het vele poepen. Ik weet niet of ik ermee moet doorgaan...