17 Reacties

5 jaar geleden

Klopt site is veranderd vorige zwangerschap kon het wel nu niet inderdaad

5 jaar geleden

Tot twee keer toe al besteld met eigen tekst, je moet er voor betalen, maar goed om resultaat in het echt te zien, gewoon een kaartje naar keuze bewerken met eigen tekst en laten bezorgen!

5 jaar geleden

Wij hebben m via kaartje 2go

5 jaar geleden

Wij hadden wel gratis proefdruk met een code als je een account ging aanmaken via wijgeboortekaartjes.

5 jaar geleden

Anders toch een andere site proberen raad ik aan. Wij doen het echt via een drukkerij en krijgen dan proefdruk via email. Maar komt wel goed want me moeder werkt er ook.

5 jaar geleden

Hippe-geboortekaartjes.nl is een echte aanrader.. ik heb er een proefdruk laten maken en het gehele verpakking is al een feestje (:

5 jaar geleden

Reactie op RiaL

Hippe-geboortekaartjes.nl is een echte aanrader.. ik heb er een proefdruk l ...
Ik heb hier ook zelf het kaartje ontworpen. Heel erg blij mee !

5 jaar geleden

Reactie op RiaL

Hebben wij ze ook besteld

5 jaar geleden

Wij hadden een hele mooie op het oog bij cottonbird, nu er geen proefdruk mogelijk is merk ik toch dat ik neig naar een andere aanbieder waar he t wel mogelijk is

5 jaar geleden

Reactie op RiaL

Oh dan ga ik daar eens kijken. Hopelijk hebben ze ons kaartje daar ook! Dank voor de tip!

5 jaar geleden

Wij hebben besteld via madeformoments.nl ieder kaartjes is volledig naar wens aan te passen en in te vullen je kunt ook gewoon een proefdruk bestellen.

5 jaar geleden

Bij kaartje2go kun je proefdrukken krijgen. Heb er zelfs 2 in huis aangezien we het geslacht niet weten.

5 jaar geleden

Wij werden super geholpen via hetuilennestje.nl. Eerst per mail ontwerpen van Larissa ontvangen en daarna de proefdruk in het echt ontvangen. Niet dus zelf knutselen via een configurator, maar aanpassingen naar wens door een professionele ontwerper. Ook in dezelfde stijl een geboortebord laten ontwerpen en al ontvangen. Zeer tevreden.

5 jaar geleden

Het nadeel is dat we echt verliefd zijn op het kaartje en we deze dus niet ergens anders (op onderstaande websites) kunnen vinden...

5 jaar geleden

Reactie op LFM96

Wij hadden wel gratis proefdruk met een code als je een account ging aanmak ...
Wij idd ook! Met kortingscode WIJPROEF

5 jaar geleden

Reactie op Momsboy

Het nadeel is dat we echt verliefd zijn op het kaartje en we deze dus niet ...
Bij hetuilennestje.nl zou je best kunnen navragen of ze een soortgelijke kunnen maken.

5 jaar geleden

Reactie op Momsboy

Het nadeel is dat we echt verliefd zijn op het kaartje en we deze dus niet ...
Heb je een reverse image search gedaan? Wij kwamen bij prenatal ook een kaartje tegen wat we al ergens anders hadden gezien (maar bijna twee keer zo duur bij Prenatal 馃槺). Helaas vonden wij ook een kaartje leuk die ik niet ergens anders kan vinden... na dit verhaal denk ik dat ik die maar afschrijf..