17 Reacties

5 jaar geleden

Op de website kun je tabellen vinden wat je er bij aan moet doen.

5 jaar geleden

Ik doe onder de puckababy teddy een lange romper, broek, shirt en sokken en ik gok dat de slaapkamer zo'n 17 graden is snachts. Toen ik hiermee begon snachts een getemperd en die was goed. 36,9 geloof ik toen.

5 jaar geleden

Reactie op Melsje1984

Op de website kun je tabellen vinden wat je er bij aan moet doen.
Ja klopt alleen heb nu 5 tabellen gekeken alles zegt iets anders 🤣

5 jaar geleden

Wij hebben alleen romper met lange mouw

5 jaar geleden

Wij ook alleen een romper met lange mouw! Wat een heerlijke slaapzak is dit !!

5 jaar geleden

Die van mij is een koukleum dus die draagt een romper lange mouwen, pyama broek en sokken en ligt onder een dun laken. Het is ongeveer 17 a 18 gr op zijn kamer. Ik ben begonnen met alleen een romper lange mouwen maar hij werd steeds vaker wakker. Dus toen ben ik hem gaan temperaturen en zijn we hierop uitgekomen. Soms ligt er zelfs nog een kruik bij. Hij blijft zo rond de 36,6 temp zelfs met kruik en voelt niet klam. Ik vond en vind het nog steeds lastig hoor. Maar ieder kind is anders je moet gewoon even zoeken.

5 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Ja klopt alleen heb nu 5 tabellen gekeken alles zegt iets anders 🤣
Ik heb ook 3 nachten gegoogled en 30 tabellen bekeken maar die kloppen dus niet bij mij haha

5 jaar geleden

Rompertje(korte mouwen) en daarover gewoon een pyjama en sokjes. Ook ligt er ook zijn beentjes nog een dekentje(niet heel dik)

5 jaar geleden

Ik romper lange mouw en pyjama boxpakje. Daar overheen nog een lakentje en dekentje. Mijn baby heeft het niet snel warm 🙈

5 jaar geleden

Wij hadden alleen een romper lange mouw aangetrokken bij de puck a baby teddy maar hij werd helemaal klam...ons kindje heeft het eerder te warm dan te koud, dus inderdaad het verschilt heel erg per kind 😅

5 jaar geleden

Ik vind het ook echt lastig, wat we nu doen is romper korte mouw met shirt en broekje, teddy en lakentje met dun dekentje tot halverwege. Kamer is ongeveer 19 graden. Hij slaapt lekker en lijkt het niet te warm te hebben.

5 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Die van mij is een koukleum dus die draagt een romper lange mouwen, pyama b ...
Ik vind het ook zooo lastig! Hier romper lange mouwen, shirtje, broek en sokken. Heel af en toe ook met kruik. Vroeg mezelf al af of het niet veel te warm is... maar met temperaturen komt dat niet naar voren. Twijfel zo vaak!

5 jaar geleden

Ik doe haar met een koude avond rond de 18-19 graden alsnog met een rompertje met of zonder lange mouwen Soms is het ook 21 graden in de slaapkamer en dan doe ik haar in haar ledikantje zonder slaapzak en met haar jollein deken met wol Mijn ervaring: Voel gewoon bij het nekje of ze heel warm is of niet of doe de slaapzak even open om haar voeten en beentjes te voelen Als die gloeien van de warmte dan is het blijkbaar te warm voor haar!

5 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Die van mij is een koukleum dus die draagt een romper lange mouwen, pyama b ...
Ik 36.6 niet goed dan?

5 jaar geleden

Reactie op Maricarmen

Ik 36.6 niet goed dan?
Ja is prima.

5 jaar geleden

Nooit sokjes aan in bed! Ze reguleren de warmte via hun voeten en hoofd. Ik heb de puckababy newborn katoen 0,5TOG en ik heb hier een romper zonder mouwen en een dun pyjamaatje onderaan.

5 jaar geleden

Reactie op xbabyboy2020

Nooit sokjes aan in bed! Ze reguleren de warmte via hun voeten en hoofd. Ik ...
Mijn zoontje heeft altijd sokjes aan anders heeft hij koude voeten