11 Reacties
5 jaar geleden
Ik denk dat je beter dan een groter slaapzakje kunt kopen. (Die 4 seizoenen misschien?) Gemiddeld groeien baby's 250gr per week. Dan zou deze over een goeie week al te klein zijn. Dat is dan wel jammer van het geld. Op de website van Puckababy bij veelgestelde vragen kun je ook even kijken. Ons meisje kan qua gewicht al in de mini (6kg), maar ze is pas 60cm en de mini is vanaf 62cm. Toch gaf de website aan, dat je dan toch beter de mini kunt kopen in plaats van de piep. Nu heeft ze die aan en ze mag de lengte al echt wel hebben. Ik hoef hem maar heel iets te verkleinen.
5 jaar geleden
Mijn zoon is 64 cm en de mini is al redelijk klein. Zou voor de 4 seizoenen slaapzak gaan. Die is vanaf 6 maanden maar ze zeiden tegen mij vanaf 7.5 kilo is ook goed
5 jaar geleden
Mijn dochter heeft er tot ruim na de 6 maanden in gelegen zonder problemen. Mijn zoontje nu is de 6 kilo al gepasseerd en ligt nog in de piep (gaat wel over binnenkort naar de mini).
5 jaar geleden
Mijn zoon is 64 cm en de mini is al redelijk klein. Zou voor de 4 seizoenen ...
Mijn zoon is ook rond de 64 cm en 6,5 kg maar de 4 seizoenen is echt nog veelste groot dus dan zou ik toch voor iets anders gaan tijdelijk.