Geven jullie je kindje dagelijks ranja? Gewoon even benieuwd.
Ons zoontje was een goede water drinker, maar wil nu ineens (nadat hij ziek is geweest) niet meer water, alleen met ranja wil hij wel drinken 🙈
Hier al heel vroeg naast melk ook slokjes water aangeboden. Drinkt nu alleen water, melk en thee en vindt het heerlijk. Nog nooit ranja, diksap of appelsap aangeboden.
Dax was n x heel ziek geweest en wilde toen niks meer drinken. Melk drinkt hij goed en vaak krijgt hij een heeeel klein beetje Slimpie in zijn water. Gewoon water wil hij niet meer😑
Hier alleen water en melk. Thee wil ze niet. Heel af en toe appelsap zonder toegevoegde suikers. Gelukkig wil ze wel gewoon water drinken dus. Mocht ze dat niet willen, zou ik denk ik eerst fruit ik water doen wat dan wat smaak afgeeft en anders iets met zo min mogelijk toegevoegde suikers. Maar lijkt me lastig hoor, als ze geen water meer wil. Dus succes!
Hier diksap en af en toe 100% vruchtensap aangelegd met water. Af en toe wat ranja lijkt me geen probleem. Maar zelf zou ik dan eerder voor de gewone variant dus met suiker kiezen in plaats van alle suikervrije opties. Die zoetstoffen zijn ook echt niet gezond voor een kind.