32 Reacties

4 jaar geleden

Sophie drinkt hier roosvice.

4 jaar geleden

Ja krijgen ze allemaal, een klein beetje kan echt geen kwaad is mijn motto!

4 jaar geleden

En is thee met een smaakje geen optie?

4 jaar geleden

Ik geef hem ook alleen ranja omdat ie anders geen water binnenkrijgt weet ik het is niet goed teveel maar toch beter zo dan uitdrogen..

4 jaar geleden

Ja maar ik doe misschien een eetlepel siroop op een fles van 220ml. En dan diksap, geen Limonade. Water of thee drinkt ze hier niet.

4 jaar geleden

Hier word er helaas geen water of thee gedronken. Dus beetje diksap met water. Of appelsap daar is die gek op. Dat mix ik ook met water 🤣

4 jaar geleden

Wij geven slimpie, Roosvicee of diksap

4 jaar geleden

Jaa teiserre en karvan cevitan zonder suiker

4 jaar geleden

Hier al heel vroeg naast melk ook slokjes water aangeboden. Drinkt nu alleen water, melk en thee en vindt het heerlijk. Nog nooit ranja, diksap of appelsap aangeboden.

4 jaar geleden

Dax was n x heel ziek geweest en wilde toen niks meer drinken. Melk drinkt hij goed en vaak krijgt hij een heeeel klein beetje Slimpie in zijn water. Gewoon water wil hij niet meer😑

4 jaar geleden

Ja hoor. Hij krijgt dagelijks ranja

4 jaar geleden

Hier alleen water en melk. Thee wil ze niet. Heel af en toe appelsap zonder toegevoegde suikers. Gelukkig wil ze wel gewoon water drinken dus. Mocht ze dat niet willen, zou ik denk ik eerst fruit ik water doen wat dan wat smaak afgeeft en anders iets met zo min mogelijk toegevoegde suikers. Maar lijkt me lastig hoor, als ze geen water meer wil. Dus succes!

4 jaar geleden

Nee, hier alleen water thee en melk. Zolang hij dat nog accepteert wil ik de rest ook nog achterwege laten

4 jaar geleden

Roosvicee, diksap, appelsap, rood multivit, water, ranja, alles wordt gedronken.

4 jaar geleden

Hier diksap en af en toe 100% vruchtensap aangelegd met water. Af en toe wat ranja lijkt me geen probleem. Maar zelf zou ik dan eerder voor de gewone variant dus met suiker kiezen in plaats van alle suikervrije opties. Die zoetstoffen zijn ook echt niet gezond voor een kind.

4 jaar geleden

Nee, hier eigenlijk alleen water, thee en melk. Soms warm water met een klein beetje honing! Dat vind ze heeeeerlijk!

4 jaar geleden

Hier groeimelk en diksap. Gewoon water drinkt ze ontzettend slecht. Laatst ook een keer thee geprobeerd.

4 jaar geleden

Ja hoor hier krijgt ze het ook wel

4 jaar geleden

Ja hier meestal 1 bekertje per dag maar als ze genoeg water drinkt dan een dagje niet. En anders gewoon water of (vruchten)thee.

4 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Hier groeimelk en diksap. Gewoon water drinkt ze ontzettend slecht. Laatst ...
Diksap, verassend genoeg hier het zelfde euvel water drinkt ze wel maar slecht...