20 Reacties

6 jaar geleden

Ik droom niet vaak Ik heb gedroomd over mijn zusje. Ik droomde dat ze zwanger was en zou bevallen van een jongen. Een hele mooie jongen zag ik. Dat is bijna uitgekomen. Ze was inderdaad zwanger en later werd bekend van een jongen . Ze stond me een beetje raar aan te kijken maar geloofde me wel. Na een 4d echo kwamen ook de lippen en neus overeen met mijn droom ook zoals ik het omschreef. Weer keek ze me raar aan ik had weer gelijk. Nu ben ik zelf zwanger en droomde over een meisje. Een heel mooi meisje. Ik beschreef deze aan mijn moeder en ze kwam heel erg over een met hoe ik eruit zag bij mn geboorte. Alleen wat afweek in mijn droom had ze dus van mijn man geërft. Ook dat kwam overeen met wat ik vertelde aam zijn moeder. Kortom ik heb 2 zwangerschappen gedroomd en tot nu toe is veel uitgekomen. Ben benieuwd na mijn eigen baby of het allemaal goed gaat en inderdaad een meisje word. Dan weet ik zeker dat ik haar gezien heb. Je kan ook dromen uit angsten. Niet alle dromen moet je je zorgen om maken probeer te genieten dan komt alles goed.

6 jaar geleden

Ik heb dat ook! Sinds dat ik zwanger ben heb ik elke avond een nachtmerrie. Heel vervelend..

6 jaar geleden

Ik droom dat mensen mij willen vermoorden, dat ik de kinderen moet beschermen. Dat ik doodga. Dan weer dat ik een dochter krijg en dat ik er niet bij kan zijn. Dan dat mijn man vreemdgaat en mij in de steek laat. Dus ik kan wel stellen dat ik hier ook last van heb. Blijkt er ook bij te horen🥳😑

6 jaar geleden

Ik had gedroomd dat ik echt zwart bloedde.. daarin zaten blauwe stolsels en dat was dan een voorteken van een miskraam... ik schrok me kapot toen ik wakker werd. Zo vreemd!

6 jaar geleden

ik heb ook rare dromen. word soms huilend wakker. herinneren kan ik ze niet allemaal. voorbeeld ; aliens die mn baby uit mn buik stelen.

6 jaar geleden

Ik droom nooit..... alleen als ik zwanger ben. 🤐 En het is allemaal weirdddddd!

6 jaar geleden

Ik heb in mijn dromen ook al 3x een miskraam gehad. Maar ook hele andere, levensechte dromen. Dat mensen geen 1,5m afstand houden bijvoorbeeld🤷‍♀️ 🤣

6 jaar geleden

Ik heb ook elke nacht hele rare dromen en nachtmerries! Hoor van mensen om me heen dat dat erbij hoort

6 jaar geleden

Gaat echo nog wel door? Hier is alles afgezegd.... Pas met 11 a 12 weken eerste echo

6 jaar geleden

Hoihoi, niet teveel zorgen maken! Je bent zo bezig met dat je wilt dat alles goed verloopt dat ik denk dat het heel normaal is dat je zulke dromen krijgt. Ik heb ook hele rare dromen en ook wel eens enge dromen laatste tijd.. zullen de hormonen zijn. Ik begrijp je zorgen maar probeer te denken dat het je hormonen zijn die je die angst aanjagen. 🌸

6 jaar geleden

Reactie op SHvV

Ik droom nooit..... alleen als ik zwanger ben. 🤐 En het is allemaal weirdd ...
Dat heb ik nou ook raar he

6 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap droomde ik ook heel extreem. Tot nu toe bij deze zwangerschap nog niet gehad gelukkig.

6 jaar geleden

Ik droom ook de raarste dingen, en weet nou niet of ik nou vannacht steeds wakker ben geworden of dat ik dat gedroomd heb 😞

6 jaar geleden

Had gedroomd bij mn eerste kind. Dat ik een 2 ling kreeg. En een aantal nachten achter elkaar! En werd helemaal angstig want ik was 18. Bleek de neef van mn vriend ook een kindje te krijgen. We waren even ver. Beide meisjes en ze verschillen 10 dagen. Zijn de beste vriendinnen 😂

6 jaar geleden

Het is trouwens normaal om zo levendig te dromen tijdens je zwangerschap

6 jaar geleden

Hier nu ook al 3x een miskraam in m’n droom. Het is elke keer weer een opluchting om wakker te worden 🙂

6 jaar geleden

Reactie op DNoddyLJ

Hier nu ook al 3x een miskraam in m’n droom. Het is elke keer weer een oplu ...
En vooral daarna naar de wc gaan en zien dat er niks aan de hand is!!!

6 jaar geleden

Ik werd laatst sochtends wakker en me vriend vroeg echt heel bezorgd, is er wat gebeurt vannacht ? Heb ik je pijn gedaan? Ik; Uhhhhm waarom ? Hij; je sloeg me super hard en ik deed me ogen open en het was net of de duivel over me heen hing, toen sloeg je nog een keer super hard, draaide jeje om en ging verder slapen. Ik kreeg niet eens reactie toen ik vroeg wat er was.. Ik; uhhhhm ik heb wel gedroomd dat je met een andere vrouw het bed in was gedoken 🤷🏼‍♀️😂? Hoort er blijkbaar bij allemaal hahahaha Ook andere rare dromen, ook indd met me vorige zwangerschap 😂 had altijd ruzie met me beste vriend etc.

6 jaar geleden

Reactie op Deems1991

En vooral daarna naar de wc gaan en zien dat er niks aan de hand is!!!
Herkenbaar, toch even kijken of er geen bloed bij zit!

6 jaar geleden

Rare dromen in je zwangerschap zijn normaal. En ze hebben ook 9/10 keer een betekenis. Vannacht heb ik ook gedroomd dat ik een miskraam had gekregen, en mijn partner me daarvoor verliet. 🥺 verschrikkelijk, was helemaal in de war ervan, maar opgelucht toen ik wakker werd.