14 Reacties

5 jaar geleden

Volgens mij waarschuwen ze voornamelijk voor t stof en dergelijke wat vrijkomt en met verven. Maar je baby zal t vast wel horen!

5 jaar geleden

Denk t wel. Ze vragen ook bij concerten enzo niet te dicht bij boxen enzo. Komt redelijk intens binnen

5 jaar geleden

Het is een onverwacht geluid dus de baby kan hier inderdaad op reageren. Ligt eraan hoeveel decibel er vrij komt of dit ook een beschadeging kan opleveren

5 jaar geleden

De kleine beeb ook maar voorzien van bescherming dan! 😂

5 jaar geleden

Je moet inderdaad echt oppassen met lawaai! Het scheelt maar 5 db met wat je zelf hoort. Als jij gehoorbescherming nodig hebt, moet je de klus niet doen als je zwanger bent want dan heb je kans dat de baby met gehoorbeschadiging geboren wordt. Dit gebeurt steeds vaker! Lees hier bijvoorbeeld maar: https://www.vakbladkraamzorg.nl/baby-buik-al-gehoorschade-oplopen/

5 jaar geleden

Bel anders even je verloskundige met wat zij adviseren

5 jaar geleden

Bedankt voor de reacties! Ik ga toch maar met de hand schuren dan. Had er in eerste instantie helemaal niet zo over nagedacht

5 jaar geleden

De kleine beeb ook maar voorzien van bescherming dan! 😂
😂😂

5 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Bedankt voor de reacties! Ik ga toch maar met de hand schuren dan. Had er i ...
Verstandig. En een mondkapje voor t stof is dan ook wel fijn wellicht;).

5 jaar geleden

Alles boven de 80db kan schadelijk zijn voor de baby. Ik heb dit laten uitzoeken voor mijn werk en het advies vanuit mijn bedrijfsarts die contact heeft gehad met AMC is ruimtes boven 80db niet meer te betreden

5 jaar geleden

Alles boven de 80db kan schadelijk zijn voor de baby. Ik heb dit laten uitz ...
Waarom mag je dan, als je zwanger bent, wel gewoon een concert bijwonen?

5 jaar geleden

Reactie op AnoukJadeMaud

Waarom mag je dan, als je zwanger bent, wel gewoon een concert bijwonen?
Dat wordt dus afgeraden!

5 jaar geleden

Reactie op Luzy

Dat wordt dus afgeraden!
Nee, expliciet met deze reden aan de verloskundige gevraagd en die zei dat het geen probleem was. Alleen zorgen dat je niet direct naast de boxen staat

5 jaar geleden

Als je eventjes een kastje schuurt 1 of 2 dagen is heel iets anders dan geluidsoverlast tijdens je werk wat elke dag is. Ik heb gewoon de commode met de schuurmachine geschuurd hoor... ik snap de gedachte maar van 2 dagen 1 uurtje geluid kan er toch niet zo heel veel gebeuren?!!!