5 Reacties

2 jaar geleden

Gewoon lekker met de pot mee eten. Opletten met het gebruik van zout maar verder mogen ze best veel kruiden. Hier heeft apart eten maken overigens totaal geen zin. Ze wilt alles proberen wat wij ook hebben.

2 jaar geleden

We maken hier ook graag lasagne. En omdat je moet oppassen met zout gebruiken we geen geraspte kaas maar mozzarella. Daar zit een stuk minder zout in. Gehakt vervangen met spinazie en je hebt direct heeel veel groenten..(wortel,uit, paprika en tomaat). Verder eet ze hier ook met de pot mee. Als ze niet hetzelfde op haar bord heeft is het drama 🤭

2 jaar geleden

Hier eet hij al vanaf het begin met de pot mee. En voor nood heb ik een potje staan. Nu 8 tandjes en 4 kiezen waarvan nu alleen nog de puntjes zichtbaar zijn. Maar hij eet alles. En ik kook gewoon met zout ( gebruik nooit veel) Eet alles mee, pasta’s, rijst, groentes, aardappelen en vlees.

2 jaar geleden

Met de pot mee zo goed als mogelijk ivm koemelkallergie. Zout pas toevoegen als je al opgeschept hebt. En qua groote van de stukken, niet te veel op letten. (Alleen op of het veilig is!) Ze kunnen ook prima kauwen zonder tanden 😊

2 jaar geleden

Ik vond dit ook heel moeilijk maar zoals de rest al zegt let op het zout in las dat je als stelregel kunt aanhouden dat minder dan 1 gr per 100 gr goed is. En ik ben niet te streng, zit er in het vlees wel wat meer krijgt ze maar een klein stukje en doe ik door de groente aardappelen niks. Overigens is ze hier gek op pannekoeken, tortilla warps, maag lust eigenlijk alles wel. Daarnaast een aantal zouteloze kruidenmixen aangeschaft, ik had wat moeite met combineren merkte ik, 🙂