17 Reacties

5 jaar geleden

Hier een flesje en na 10min ligt ze alweer in bed🙈

5 jaar geleden

Hier luier, flesje, en binnen 45 min leggen we hem weer bedje

5 jaar geleden

Wij zijn er ook ongeveer een uur mee bezig voordat we hem terug in bed kunnen stoppen. Soms zelfs nog langer als hij veel krampjes heeft.

5 jaar geleden

Reactie op Babynr2punt0

Hier een flesje en na 10min ligt ze alweer in bed🙈
Ohhh dit klinkt zo heerlijk! Hier ook echt wel een uurtje zoet. Luier verschonen, flesje (20/30 minuten minimaal) en dan nog boeren (moeizaam..🙈) en rechtop houden ivm reflux en krampjes.

5 jaar geleden

Hier duurt het met bv ook lang.. Ze drinkt zo'n 10 15 min, dan 5 min rechtop, verschonen, dan weer rechtop, dan krijgt ze vaak haar krampjes.. Ben zo een uur tot 1,5 u bezig voor ze weer gaat slapen.

5 jaar geleden

Ook een uur, ongeveer zo: 15 minuten borst 1, 10 minuten omhoog, 5 minuten verschonen, 10 minuten borst 2, 20 minuten omhoog.

5 jaar geleden

Flesje ongeveer half, boeren. Luier. Flesje deel 2, boeren en dan nog even uitbuiken en dan in bed. Bijna uurtje verder

5 jaar geleden

Hier flesje onder het flesje luier verschonen en dan naar bed,, binnen half uur lig ik weer in bed,, boeren doet onze kleine man snachts niet en slaap vaak meteen al als de fles op is

5 jaar geleden

Eerst luier (achteraf zorgt er ook weer voor dat melk omhoog kan komen), dan half uur voeden en altijd 30 minuten omhoog. Bedje staat ook een stuk omhoog bij het hoofdeind. Over het algemeen gaat dit wel goed. Je merkt wel dat als ze daarna ligt er soms wat omhoog komt maar spugen is dan maar heel af en toe.

5 jaar geleden

Reactie op Bateau

Eerst luier (achteraf zorgt er ook weer voor dat melk omhoog kan komen), da ...
Ik doe ook sinds kort eerst luier, wat een verschil zeg. Geen hik meer en ze geeft ook haar voeding niet over. Eerst luier, voeden en dan een boertje laten. Die van mij gaat dan heen en weer bewegen met haar hoofd tijdens het geven van BV dan weet ik nu dat ze even een boertje moet laten en dan is het weer goed.

5 jaar geleden

Eerst verschonen en dan voeden, anders komt zijn voeding weer omhoog. Wij houden ons kleine net zolang tot hij een boertje heeft gelaten, daarna nog even knuffelen. Houdt niet echt de tijd bij, soms langer of korter dan het ander moment.

5 jaar geleden

Als we sporadisch nog een nachtvoeding hebben, dan ben ik ook altijd een uurtje zoet.. eerst de ene borst, boeren, verschonen en dan de andere borst en boeren. Gelukkig slaapt ze sinds een week de nachten door

5 jaar geleden

Hier flesje onder het flesje luier verschonen en dan naar bed,, binnen half ...
Hier hetzelfde, alleen dan met borstvoeding. Gebeurt slechts een enkele keer dat ik haar nog even moet oppakken om te laten boeren.

5 jaar geleden

Ik geef kunstvoeding (Kruidvat Forte en hij krijgt fles in zijligging). 's Nachts verschoon ik eerst luier, dan geef ik flesje, waarbij ik af en toe paar seconden pauzeer om hem te laten boeren (zijn hoofdje draait hij dan weg, dan weet dat ik hem even moet laten boeren)... Na 20 min. fles (met prematuurspeen erop, omdat hij anders veel te snel drinkt), houd ik hem nog ongeveer 7 min. rechtop voor boeren en melk laten zakken. Hij krijgt overigens paar druppels Sab Simplex erbij. Heb het idee dat hij daardoor ook goed boert en amper krampjes heeft. 's Nachts ben ik in het totaal zo'n 3 kwartier bezig.

5 jaar geleden

Hier ook een uurtje bezig. Eerst drinken, proberen te boeren door rechtop te houden, dan verschonen en dan weer drinken en weer rechtop houden en boeren. Doen we dat niet dan grote kans op spugen. Hij krijgt flesvoeding.

5 jaar geleden

Hebben jullie vervolgens geen oververmoeide baby? Ik stoei continu tussen het lang omhoog houden en dus niet spugen en het op tijd in bed leggen en dus wel slapen..

5 jaar geleden

Als jullie dit doen slapen jullie kindjes trg? Ik voed hem liggend. Buik tegen buik hoofdje op borst voetjes op het matras. En hij ligt dus op zijn buikje en boert dan vanzelf. Moet hm niet meer recht houden