24 Reacties

5 jaar geleden

Jeetje wat een heftig verhaal en wat fijn dat je nu het geluk wel voelt. Ik heb hierin geen ervaring maar wilde wel laten weten dat ik denk dat het logisch is dat je het anders ervaart je hebt iets onwijs traumatisch meegemaakt en geef jezelf daarin ook de tijd om alles een plek te geven.

5 jaar geleden

Jeetje, heftig! Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar je komt over als een onwijs sterke vrouw. Geef jezelf inderdaad de ruimte om alles te verwerken en wellicht kun je met een therapeut praten om alles een plekje te geven? Sterkte!

5 jaar geleden