6 Reacties

2 jaar geleden

Poeh geen idee. Centerparcs heb je ook in Frankrijk maar ik weet niet precies of ze die ook in het zuiden hebben. Wij zaten in een stacaravan en dat ging prima 😄

2 jaar geleden

Wij gingen toen ons zoontje 1/2 was ook in een stacaravan. Was erg makkelijk. Met 1,5 jaar gingen we met de tent weg. Nu met ons dochtertje erbij ook weer met de tent weg. In Italië heb je veel campings met speciale babybadjes enzo. Best handig 😉 En de Italianen zijn heel lief voor kleine kindjes! Dus huilende kinderen in een restaurant vinden ze niet zo erg! Noord-Italië is ongeveer 10 tot 12 uur rijden, dus ook nog goed te doen.

2 jaar geleden

Hier ook het plan om naar zuid Frankrijk te gaan deze zomer. Wij gaan hierheen https://www.cazaleres.com. Heerlijke huisjes, zit een goed restaurant in het chateau, veel te doen in de omgeving, deel personeel spreekt NL en afgesloten peuterzwembad

2 jaar geleden

Hey meiden, Heb een vraag meer gedachtens wat in onze (man en ik) hoofd zit. Wij willen graag ons meisje de wereld laten zien. Dus mooie plekken maar ook plekken die belangrijk zijn ( vinden wij) voor de opvoeding. Maar ja waar begin je. Hoe doe je dat met de kosten, hotel, appartement of iets anders? Ik heb zelf nooit echt gereisd. Door heimwee en wilde niet alleen. Man is vooral bekend met centerpark huisjes. Dit jaar gaan we naar Duitsland. In een huisje cochem. Dit ook qua kosten. Kennen elkaar bijna 6 jaar daarin getrouwd huis gekocht verbouwd Fleur gekregen dus ja weg geld😂. Wat zijn voor jullie leuke tips of mooie plekken waar je heen kan gaan. Hoeft geen benidorm plekken te zijn. De dorpjes ernaast kunnen ook leuk zijn. Dank je wel alvast voor het lezen van mijn verhaal.🙃😇

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Hey meiden, Heb een vraag meer gedachtens wat in onze (man en ik) hoofd zi ...
Super leuk dat jullie dat willen gaan doen! Volgens mij is Fleur nog te jong om er later herinneringen aan over te houden (op z’n vroegst jaar of 2 geloof ik). Heeft ons ook niet tegen gehouden voor Noorwegen natuurlijk, maar voor plekken voor de opvoeding misschien zonde om dat nu al te doen? Qua huisjes boeken wij vaak via Airbnb. Daarmee kom je echt op de mooiste plekken en van de host kan je vaak veel lokale tips krijgen.

2 jaar geleden

Dank je wel voor je reactie Ellen. We willen ook niet nu naar bijzondere plekken. Maar meer wat is leuk handig dat soort dingen. Airbnb heb ik nog nooit gebruik. Ik ga eens kijken wat dat precies is.☺️