7 Reacties

2 jaar geleden

Ah ja we zouden beide graag nog een derde willen... Maar ik wil graag dat dit derde kindje ook blije ouders heeft!

2 jaar geleden

Ik herken sommigen dingen wel . Helaas 🙄 er is tussen ons veel veranderd ook . Mijn partner zegt laten we gewoon door de zure appel heen bijten . Hoort bij de eerste 2 jaar . Maar ik voel dat niet zo en baal van veel dingen waardoor ik hem anders ben gaan zien .

2 jaar geleden

Reactie op Suzanne3

Ah ja we zouden beide graag nog een derde willen... Maar ik wil graag dat d ...
Was dit ook al bij de eerste tussen jullie?

2 jaar geleden

Reactie op K_nov

Was dit ook al bij de eerste tussen jullie?
Ja dat was ook lang moeilijk, meer dan een jaar, echt super was het niet tussenin maar toch wel veel beter .. ik vind het zelf ook echt moeilijk bij thuiskomst aandacht te geven aan twee kids en een man die ook behoefte heeft om beluisterd te worden en nog wat hulp wil met verbouw planning (huis v zijn moeder)

2 jaar geleden

2 jaar geleden

Ja vermoeidheid is echt killing voor je het plezier in het leven. Misschien met de kleine gemakkelijke dingen beginnen, wel een kus bij thuiskomst dat kost geen tijd en eigenlijk ook geen energie, denk ik? , en hem geen papa noemen, maar bij zijn naam? Wat leuk dat jullie uit gaan vrijdag! Dat is belangrijk geregeld te doen denk ik. Werk jij ook buiten de deur? Of heb je iets wekelijks, sport hobby buiten de deur? Dat geeft ook een andere dementie aan jouw week, want alleen thuis met kids en huishouden, dan wordt dat zoo groot en een never ending story. Veel sterkte en veel plezier met uit eten!

2 jaar geleden

Reactie op Evoorbaby

Ja vermoeidheid is echt killing voor je het plezier in het leven. Misschien ...
Ik werk van thuis uit 4 dagen v 5. Inderdaad niet ideaal. Nu vaker op verplaatsing. Dat helpt wel. We hebben ruimte nodig ipv constant op mekaar zitten door Corona thuiswerk... De kus is idd een goede start. En ik moet zelf ook date nights warm houden... De baby eist zoveel energie dat het niet makkelijk is daarnaast ook tijd voor partner te maken.