26 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op A-KH

Wij hebben 2 weken geleden de uitslag gekregen die we al vermoedde: Autisme ...
de laatste weken is het wijzen naar specifieke dingen wel gekomen 'die/da(t)' zegt hij ondertussen wel. Oogcontact is er 'wel' maar nog weinig. Hij komt dan voor me of op mijn schoot en kijkt dan diep in mijn ogen, doet iets Bvb voorhoofd tegen voorhoofd en dan is hij weer weg. Voor ons is het nu nog wachten op de resultaten. Maar de vraag of hij naar een gewone school (waar hij nu ingeschreven is hem dan wel kan helpen) kan gaan of naar een buitengewoon moet gaan ga ik dan zeker stellen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Kyuubi

de laatste weken is het wijzen naar specifieke dingen wel gekomen 'die/da(t ...
Hoi, heb je al de uitslag ?

茅茅n jaar geleden

Reactie op angel90

Hoi, heb je al de uitslag ?
Goede morgen. Yep de uitslag is binnen en onze vermoedens waren juist. Nu moet ik gaan horen of zijn school waar hij nu ingeschreven is of die hem kunnen begeleiden. Anders gaat hij naar een type9 school moeten gaan. Partner was mee, maar zat daar maar precies voor opvulling, geen vragen o.d. ook keek hij onder zijn pet door, zo bijna in slaap vallend.. 馃馃

茅茅n jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Goede morgen. Yep de uitslag is binnen en onze vermoedens waren juist. Nu ...
Wat fijn dat jullie de uitslag al hebben. Gaan ze er verder mee aan de slag ? Hier kunnen we pas eind mei terecht. Haha mannen he, zo is mijn partner ook helaas, nooit niks vragen ofzo 馃槖

茅茅n jaar geleden

Reactie op angel90

Wat fijn dat jullie de uitslag al hebben. Gaan ze er verder mee aan de slag ...
Na laatste afspraak is er geen meer gepland. Als we vragen hebben kunnen we ze zeker nog stellen. Maar wij moeten nu verder zien hoe en wat. Maar het zal wat afhangen van hoe de relatie-therapie gaat de 28ste. Of ik de knoop doorhak ok ik nog verder ga met hem.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Na laatste afspraak is er geen meer gepland. Als we vragen hebben kunnen we ...
Aah, komt goed. Met of zonder hem. Ik ben na de geboorte van mijn zoontje weggegaan bij mijn vriend. Ik had helemaal geen steun aan hem tijdens mijn kraamtijd en erna. Na ruim een jaar toch weer bij elkaar komen omdat hij echt spijt had en nu 28 wk zwanger. Soms valt t niet mee. Succes de 28ste 鉂わ笍