7 Reacties

2 jaar geleden

Zien er naar mijn idee uit als de vochtblaasjes van de waterpokken.

2 jaar geleden

Dit zijn zo te zien de waterpokken

2 jaar geleden

Lijkt inderdaad op de waterpokken. Hier werkte een badje met haverzemelen heel goed om ze uit te drogen. Gewoon wat haverzemelen in een hydrofiele doek, dichtknopen en in het bad doen

2 jaar geleden

Hier op dit moment ook een 6 tal van dit soort bultjes.. 2 tussen z’n haar de rest op armen/gezichtje. 2 daarvan al langer dan 1 week zal het met waterpokken ook maar bij een paar plekjes kunnen blijven? Zo te zien heeft jou kindjes ook niet heel veel plekjes voor mijn idee zitten ze altijd helemaal onder met waterpokken. Ik ga morgen even een foto doorsturen naar de huisarts.

2 jaar geleden

Denk ook waterpokken. Op het kdv waar ikzelf werk hebben we ook weer een aantal kinderen met waterpokken...

2 jaar geleden

Reactie op Mamavaneenkleinejongen

Hier op dit moment ook een 6 tal van dit soort bultjes.. 2 tussen z’n haar ...
Onze dame heeft het inmiddels 2x gehad: 1x met 10 maanden en dat waren maar een paar plekjes op romp, armen en benen. Een paar weken terug had zij ze voor de 2e keer en toen zat ze finaal onder van haar kruin tot aan haar kleine tenen 😅🙈 dus ja, het kan zelf bij een paar bultjes blijven

2 jaar geleden

Bedankt voor de reacties! Gelukkig niks geks dus. Een badje met haver zemelen ga ik proberen! Bedankt voor de tip 😁