18 Reacties

5 jaar geleden

Hier ook het idee dat de haartjes wat rood zijn, zeker als het licht erop schijnt. Terwijl papa en mama beide behoorlijk donker bruin haar hebben

5 jaar geleden

Mijn rode ventje. Zijn haar was echt knal oranje toen hij net geboren was, het word nu wat donkerder..

5 jaar geleden

Mijne heeft rood haar als je het in het licht houdt. Het krijgt dan een rode schijn ik en mijn pa zijn ook zo geboren 🙈

5 jaar geleden

Net zo rood als haar moeder😁 al vanaf de geboorte 😍

5 jaar geleden

Hier ook

5 jaar geleden

Hier ook rood haar! 🤗

5 jaar geleden

Hier ook een rossige gloed, van haar moeder 😍 krijg altijd complimentjes over mn haarkleur. Hopelijk zij later ook, als het zo blijft

5 jaar geleden

Mijn zoon heeft ook een rode gloed, die je vooral ziet als het licht erop schijnt. Anders lijkt het gewoon bruin. Ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit komt te zien. Zijn vader heeft donkerbruin haar. Ik heb blond haar met een oranje gloed die je in elk licht ziet.

5 jaar geleden

Ik heb bruin haar, mn man bijna zwart. Onze kleine vent heeft rossig blond haar, maar aan de achterkant wel donker. Heel vreemd 🤣🤪

5 jaar geleden

Bij ons dochtertje is er ook een licht rosse gloed te zien als de zon op haar haartjes schijnt.

5 jaar geleden

hier ok half, meet zeer donker haar geboren, word nu donker blond met een rode gloed in bepaald licht, terwijl zn broer met blond haar geboren is, ik en mijn man ook, maar onze haren worden donker nu, ik verf het weer blond!!

5 jaar geleden

Hier rossige gloed net als mijn haar 😊

5 jaar geleden

Ik heb geen idee! Lijkt in ieder licht weer anders. Het verandert wel een beetje volgens mij. Ben zo benieuwd wat het is over bijv 1 jaar. Ik ben NL/Sur en mijn vriend is NL. Hij noemt onze kids toverballen, ze veranderen zo veel:)

5 jaar geleden

Hier broer en zus met rode haartjes. De kleine dame wel veel lichter als haar grote broer. Hoop stiekem dat het nog wat donkerder wordt 🥰

5 jaar geleden

In het licht een rossig pruikje 🥰 net als mama bij de geboorte. Ik vermoed dat het straks blond wordt, net als haar ouders.

5 jaar geleden

Onze kleine man is blond maar met lichtval rossig

5 jaar geleden

Onze meid heeft een duidelijk rossige gloed in haar haren. Niet zo heel gek, heeft ze van haar roodharige vader😊🥰

5 jaar geleden

Ja Lars hier was meteen rossig