15 Reacties

5 jaar geleden

Hi, spannend he zo, de laatste weken. Mijn zoontje (is nu 2 jaar), is ook na 41 weken geboren. Dus heel herkenbaar! De laatste weken is echt afwachten....tot er wat gaat gebeuren....helaas. En probeer veel te slapen. Krachten te sparen voor de bevalling.

5 jaar geleden

Ik ben nu 36 weken en ook bij mij sinds vrijdag rommelt het af en aan. Af en toe denk ik ja het gaat gebeuren en dan is alles weer rustig 🙈 Voor ons ook de eerste dus ben benieuwd wanneer hij zij zich meld 🙈

5 jaar geleden

Bij mij rommelt het ook sinds een paar dagen en - lekker smeuïg dit detail - ik merk dat mijn ontlasting dunner wordt (maakt het al vast plek voor de geboorte?!)... Sinds vanmiddag menstruatie achtige rugkrampen en wat harde buiken, maar niet pijnlijk. Ik ga zo even douchen en kijken wat mijn buik doet, als het ontspant is het nog rustig en blijft het hard dan kan het maar zo het begin zijn... En inderdaad ook zware bovenbenen - zei ik vanmiddag nog tegen mijn mand toen we een stukje gingen wandelen! Afgewisseld met heel slappe benen (voor mijn gevoel)...

5 jaar geleden

Hier vanaf week 30 al behoorlijk aan het rommelen en zelfs al paar keer zeer regelmatig weeën maar geen vordering ontsluiting dus naar ziekenhuis. En dan eenmaal daar weer lekker rustig en dus op naar huis 🤷🏼‍♀️ Nu diarree gehad en slijmprop verloren en de hele dag weer redelijke krampen maar helaas niet constant. Ben het zoooo zat vooral aangezien het al zo lang rommelt. Hoop echt dat het eens doorzet 🤞🏼

5 jaar geleden

Bij m'n eerste duurde het rommelen 2-3 weken. Bij deze zwangerschap heb ik weken gehad dat het veel rommelde en daarna was het weer weg. Nu 39 weken zwanger en nog geen baby op komt. Het gerommel is het oefenen van je baarmoeder, maar zegt helaas niks over hoe snel je baby er klaar voor is

5 jaar geleden

Hier al 4 weken aan het rommelen en pijnlijk ook zal toch nog even tandenbijten worden vrees ik

5 jaar geleden

Bij mij nu vooral in de avond dat ze ineens heel druk aan het bewegen is en ik echt druk / steken naar onder voel. Alsof ze zichzelf eruit probeert te duwen. Neemt na een paar uurtjes weer af. En vanaf vannacht iets meer (mentruatie)krampen. Maar nog niks zet echt door. Ben nu 39.4.

5 jaar geleden

Bij mij helemaal niks gevoeld/gerommeld. Ben met 37+4 weken bevallen! De vk zei ook dat de eerste vaak later komt.. mijne dus niet 🙊

5 jaar geleden

Hoort spontaan overgeven ook bij rommelen?😂

5 jaar geleden

Reactie op -Claire1234

Hoort spontaan overgeven ook bij rommelen?😂
Hahaha alles valt deze dagen daaronder wat mij betreft.😆

5 jaar geleden

Reactie op PoohBaby

Bij mij helemaal niks gevoeld/gerommeld. Ben met 37+4 weken bevallen! De vk ...
Dat geeft goede hoop. Ik vind dat het maar weinig rommelt bij mij. 1 middagje menstruatie kramp gehad, 1,5 week geleden.

5 jaar geleden

Reactie op Suus196

Dat geeft goede hoop. Ik vind dat het maar weinig rommelt bij mij. 1 middag ...
Ohja, nu je het zegt, ik heb 1 dag beetje buikpijn gehad. Voor de rest niks van gevoeld. Ik heb de dag voor de bevalling nog gewerkt 😅

5 jaar geleden

Hier vannacht voor het eerst echt wee achtige krampen om de 3 min die ik soms echt weg moest puffen. Het is de derde en ben nu 37+3 zwanger. Uiteindelijk zakte het af, dus nog even 3 uurtjes geslapen en verder weer rustig vandaag...

5 jaar geleden

ik heb ok heel de dag door steken in buik, krampen rug steek binnen in mn poezendoos is mn 2e dus elke x denk kom maar zet maar door!!mn darmen zijn ok al dagen aan t rommelen