Hallo allemaal!
Ik denk dat iedereen in hetzelfde schuitje zit een op zoek is naar een aanwijzing wanneer de baby komt😋. Ik weet het, het zegt allemaal niks en je weet het gewoon niet maar toch. Ik ben vanaf week 36 al wat aan het rommelen. Menstruatiepijn/krampen onderin. En dan weer in dagen rustig en dan weer een hele dag dat etc. Nu is het eigenlijk zo dat ik vanaf gisteren 1400 dit heb. Ook zo'n zwaar gevoel in je bovenbenen (snappen jullie wat ik bedoel?). Ik ben het zwanger zijn nog niet zat en ga echt uit van meer dan 41 weken omdat 1e kindjes vaak te laat zijn en mijn moeder ook ver over de 40 weken ging, maar toch... Zou het misschien toch eerder gaan beginnen? Herkenbaar?
Hi, spannend he zo, de laatste weken. Mijn zoontje (is nu 2 jaar), is ook na 41 weken geboren. Dus heel herkenbaar! De laatste weken is echt afwachten....tot er wat gaat gebeuren....helaas. En probeer veel te slapen. Krachten te sparen voor de bevalling.
Ik ben nu 36 weken en ook bij mij sinds vrijdag rommelt het af en aan.
Af en toe denk ik ja het gaat gebeuren en dan is alles weer rustig 🙈
Voor ons ook de eerste dus ben benieuwd wanneer hij zij zich meld 🙈
Bij mij rommelt het ook sinds een paar dagen en - lekker smeuïg dit detail - ik merk dat mijn ontlasting dunner wordt (maakt het al vast plek voor de geboorte?!)... Sinds vanmiddag menstruatie achtige rugkrampen en wat harde buiken, maar niet pijnlijk. Ik ga zo even douchen en kijken wat mijn buik doet, als het ontspant is het nog rustig en blijft het hard dan kan het maar zo het begin zijn... En inderdaad ook zware bovenbenen - zei ik vanmiddag nog tegen mijn mand toen we een stukje gingen wandelen! Afgewisseld met heel slappe benen (voor mijn gevoel)...
Hier vanaf week 30 al behoorlijk aan het rommelen en zelfs al paar keer zeer regelmatig weeën maar geen vordering ontsluiting dus naar ziekenhuis. En dan eenmaal daar weer lekker rustig en dus op naar huis 🤷🏼♀️
Nu diarree gehad en slijmprop verloren en de hele dag weer redelijke krampen maar helaas niet constant.
Ben het zoooo zat vooral aangezien het al zo lang rommelt. Hoop echt dat het eens doorzet 🤞🏼
Bij m'n eerste duurde het rommelen 2-3 weken. Bij deze zwangerschap heb ik weken gehad dat het veel rommelde en daarna was het weer weg. Nu 39 weken zwanger en nog geen baby op komt. Het gerommel is het oefenen van je baarmoeder, maar zegt helaas niks over hoe snel je baby er klaar voor is
Bij mij nu vooral in de avond dat ze ineens heel druk aan het bewegen is en ik echt druk / steken naar onder voel. Alsof ze zichzelf eruit probeert te duwen. Neemt na een paar uurtjes weer af. En vanaf vannacht iets meer (mentruatie)krampen. Maar nog niks zet echt door.
Ben nu 39.4.
Hier vannacht voor het eerst echt wee achtige krampen om de 3 min die ik soms echt weg moest puffen. Het is de derde en ben nu 37+3 zwanger. Uiteindelijk zakte het af, dus nog even 3 uurtjes geslapen en verder weer rustig vandaag...
ik heb ok heel de dag door steken in buik, krampen rug steek binnen in mn poezendoos is mn 2e dus elke x denk kom maar zet maar door!!mn darmen zijn ok al dagen aan t rommelen