8 Reacties

één jaar geleden

5/6 ziekte is ook met vlekjes na koorts. Maar het is net alsof ik mijn verhaal lees mijn dochter klaagde vanmiddag ook over dat ze moe was en net overgeven en warm. Vlekjes zijn hier nog niet aanwezig maar ze is wel ontzettend moe

één jaar geleden

Reactie op Sandralivv

5/6 ziekte is ook met vlekjes na koorts. Maar het is net alsof ik mijn ver ...
Oja dat is er ook nog idd. Dankjewel! Jaa ik weet het hoort erbij, maar maak me dan gelijk zo zorgen. Maar gelukkig is hij vandaag wel de oude. Maar na waarschijnlijk 2 dagen bijna koorts en overgeven zijn die vlekjes opeens wel toevallig.. benieuwd bij jou dochtertje dan. Sinds me zoontje klaagde over moeheid enz nu op de 2e dag de vlekjes

één jaar geleden

Reactie op Sandralivv

5/6 ziekte is ook met vlekjes na koorts. Maar het is net alsof ik mijn ver ...
Net idd opgezocht op internet en lijkt heel erg op de zesde ziekte. Dankjewel! Als dat het is kan het gelukkig geen kwaad en gaat t vanzelf over

één jaar geleden

Klinkt idd als 6de ziekte :) Niets om je zorgen over te maken. Maar je kunt sowieso altijd bellen natuurlijk! Zeker doen als je je zorgen maakt. Beterschap! ❤️

één jaar geleden

Reactie op Thereforyou

Klinkt idd als 6de ziekte :) Niets om je zorgen over te maken. Maar je kunt ...
Dankjewel! Komt goed dit stelt me al gerust 🥰

één jaar geleden

Reactie op Boysmom2023

Oja dat is er ook nog idd. Dankjewel! Jaa ik weet het hoort erbij, maar maa ...
Ja we houden het in de gaten, en snap je zorgen merk het nu aan mezelf ook alweer wat zou ze nu weer te pakken hebben. En je kan natuurlijk altijd bellen als je het niet vertrouwd.

één jaar geleden

Reactie op Sandralivv

Ja we houden het in de gaten, en snap je zorgen merk het nu aan mezelf ook ...
Jaaa precies. Het hoort er allemaal wel bij, ga morgen voor zekerheid nog even bellen. Dankjewel

één jaar geleden

Beetje late reactie, maar mijn zoontje heeft deze bultjes altijd nadat hij koorts heeft gehad.