17 Reacties

4 jaar geleden

Toevallig heb ik die vraag ook gesteld vanochtend. Heb hetzelfde, heb al een aantal keer licht roze/licht bruine kleur gehad bij de afscheiding.

4 jaar geleden

Hoi! Ik had dit vorige week, ging vanzelf over na twee dagen. Geen paniek!

4 jaar geleden

Reactie op Lnn37

Hoi! Ik had dit vorige week, ging vanzelf over na twee dagen. Geen paniek ...
Ik heb dat de afgelopen 3 weken sporadisch eens af en toe gehad. Wat zou het betekenen? Veel dames hebben daar geen last van.

4 jaar geleden

Ik heb het eerst een hele week gehad. Toen was het weg en als ik lichamelijk te druk ben komt het weer terug. Ik heb zelf last van een gevoelige baarmoeder mond. Maar het kan ook innestelingsbloed zijn. Sommige vrouwen kunnen zelfs de hele zwangerschap last hebben van roze/bruine afscheiding. Ik had vorige week m'n eerste echo en alles was goed dus ik zou je niet gelijk druk maken. Zolang je geen buikkrampen hebt, dan gaat 't vast wel goed. 😊

4 jaar geleden

Reactie op Chantal33

Ik heb het eerst een hele week gehad. Toen was het weg en als ik lichamelij ...
Wat lief, dankjewel!

4 jaar geleden

Reactie op M32

Wat lief, dankjewel!
Ik schrok daar ook eerst heel erg van en mocht van de verloskundige een week eerder komen dan dat ik de afspraak had staan voor m'n eerste echo. Maar alles was gelukkig goed. Ik snap best dat je je zorgen maakt. Maar het schijnt heel vaak voor te komen 😊

4 jaar geleden

Reactie op Chantal33

Ik schrok daar ook eerst heel erg van en mocht van de verloskundige een wee ...
Is mijn eerste zwangerschap en ieder dingetje is verdacht, best vervelend😊 ik kijk uit naar 8 april

4 jaar geleden

Hey. Ik had dit rond 5/6 weken bij mijn 1ste kindje ook. Toen zei de verloskundige dat de baarmoeder nog beter doorbloed is en dat het vaker voorkomt en dat het meestal geen kwaad kan. Nu 2de zwangerschap en ik heb het weer rond dezelfde tijd gehad dus ik maak me niet te druk. Ik hoop dat jij ook een beetje gerust gesteld bent zo. Wat ik idd ook merk is dat het komt als ik zwaardere inspanningen doe zoals iemand hierboven al vertelde.

4 jaar geleden

Reactie op kq

Hey. Ik had dit rond 5/6 weken bij mijn 1ste kindje ook. Toen zei de verlos ...
O echt? Had je toen ook lichte krampen?

4 jaar geleden

O echt? Had je toen ook lichte krampen?
Ja soms ook krampjes of menstruatieklachten zoals lage rugpijn. Ik had wel heel af en toe lichte roze veegjes dus niet echt heel veel bloed. Als je uw zorgen maakt toch even je verloskundige bellen als het veel is ofzo. Zo kan ze jou hoop ik ook gerust stellen.

4 jaar geleden

Reactie op kq

Ja soms ook krampjes of menstruatieklachten zoals lage rugpijn. Ik had wel ...
Dankjewel voor jouw antwoord! Zodra ik meer weet laat ik iets weten, hoe ver ben jij nu?

4 jaar geleden

Dankjewel voor jouw antwoord! Zodra ik meer weet laat ik iets weten, hoe ve ...
Geen dank hoor! Hier morge 7 weekjes.

4 jaar geleden

Dit had ik ook rond de 6 weken en van de week bruine afscheiding tijdens de 8 weken. Ik heb de verloskundige gebeld en moest het afwachten, zolang je geen heftige krampen hebt en het niet vloeit en rood is, probeer je dan geen zorgen te maken. Het kan te maken hebben met van alles, bijv. groei van de baarmoeder. Ik ben inmiddels voor een echo geweest om me gerust te stellen en met de baby was alles goed, hartje klopt. Hopelijk stelt je dit iets gerust.

4 jaar geleden

Reactie op MommyS

Dit had ik ook rond de 6 weken en van de week bruine afscheiding tijdens de ...
Dankjewel voor je bericht! Sinds vandaag bruine afscheiding en echt niet veel. Ik kijk uit naar 8 april, eerste écho dan😊

4 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad paar dagen en gelukkig is het nu over. Ik lees dat dit vee voor komt dus ik zou me niet teveel zorgen over maken.🍀

4 jaar geleden

Reactie op baby on the way..

Ik heb dit ook gehad paar dagen en gelukkig is het nu over. Ik lees dat dit ...
Dankje!

4 jaar geleden

Dit had ik ook inderdaad. Meteen verloskundige gebeld en zij gaf aan dat er waarschijnlijk een adertje was geknapt door het overgeven (ik gaf vorige week elke dag over). Daarna is echo gehad en alles was in orde!