80 Reacties
5 jaar geleden
Heb je eventueel de "pure" doekjes van pampers al eens geprobeerd? Dat is meteen een soort luierdoosje. Ze zijn vaak in soort aanbiedingsverpakkingen te koop. Ik haal er wel 2 tegelijkertijd uit moet ik zeggen, maar ik vind dat wel handig eigenlijk 😅

5 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Nee geen last van goedkoopste van de kruidvat (euro profit) komen er hoogui ...
Heb alle doekjes geprobeerd maar vind kruitvat ook het fijnst . Blijven goed vochtig en als ik er dan teveel gebruik is het niet erg want een voordeel doos is vaak rond de 11 euro 🤣👌
5 jaar geleden
Ik heb gelezen dat als je het gat waar ze doorkomen aan de zijkant iets groter te knippen. Zelf nog niet geprobeerd maar ken het probleem. 😡
5 jaar geleden
Ik heb een billendoekjes doos van de Hema. Ideaal! Nooit teveel doekjes eruir
5 jaar geleden
Ik gebruik de pure van pampers en ben zelf heel tevreden. Als ik weet dat mijn zoontje gepoept heeft, haal ik er zelf bijv 3 uit en leg ze los van elkaar klaar. Zo hoef ik niet zo te vechten met die doekjes.
5 jaar geleden
Ik had ook bij de zogenaamd natuurlijke van Huggies. Verder van action, Kruidvat, Duitse merk van DM, pampers en wetties.
En ik vind die van de action en de pampers het fijnste. Hij die van Huggies scheurde ze bij mij ook of pakte ik er twee tegelijk. En soms kwamen ze niet eens mee met pluk daarvoor.
5 jaar geleden
Reactie op mama'sPrinsje
Ik gebruik de pure van pampers en ben zelf heel tevreden. Als ik weet dat m ...
Ik pak er ook altijd alvast wat als er gepoept is.
5 jaar geleden
Ik gebruik pure van pampers , is op waterbasis heb ook van alles geprobeerd , en alles bleef aan elkaar gekleefd 🙈 nu kreeg me dochter snel last van uitslag, dus gebruik nu zowel de pure luiers als de doekjes , en geen uitslag meer , als extra bonus weinig tot geen aan elkaar geplakte doekjes 🎉 maar ik pak ook wel geregeld alvast wat doekjes als ze gepoept heeft leg ik dan klaar, zeg wel eens dat me dochter een kontje van goud heeft 😂🙈 maar goed alles voor je kindje 🥰